شرکت فروش کشمش سبز 1400

این مرکز فروش کشمش سبز 1400 و گردو چینی در ایران خود را با بهترین کیفیت در منطقه خلیل آباد خراسان رضوی آغاز کرده است که بتواند این محصولات را با قیمت و کیفیت رقابتی مستقیم از کارخانه برای بازار داخل و صادرات عرضه کرد برای اطلاع از قیمت انواع کشمش با بخش فروش مجموعه در این سایت تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شرکت فروش کشمش سبز 1400

انواع کشمش کاشمر

 فروش کشمش سبز

استان خراسان رضوی یکی از مهم ترین مناطق تولید انگور و کشمش ایران در کنار استان های قزوین ، همدان ، آذربایجان و فارس به شمار می رود که بیشترین میزان تولید این محصولات در مناطق کاشمر ، خلیل آباد ، قوچان و درگز آن بوده که مشتریان زیادی در بازار داخل و صادرات دارد. گردو چینی در دبی دارای فروش بالایی برخوردار می باشد.

اما منطقه کاشمر و خلیل آباد مورد بحث ما دارای کشمش های منحصربه فردی می باشد که تولید آن فقط در این مناطق بوده زیرا که از نظر شرایط اقلیمی و آب ، هوایی و نحوه تولید خاص می باشد در زیر انواع کشمش ممتاز این منطقه در سال 1400 اشاره می کنیم :

  1. کشمش سبز قلمی که به آن کشمش آجیلی یا پیکامی نیز گفته می شود.
  2. کشمش زرد قلمی که به آن کشمش دودی یا گلدن قلمی نیز می گویند.
  3. مویز هسته دار کاشمر
  4. کشمش آفتابی یا گله کاشمری که مختص تولید شیره انگور ، الکل طبی و صنعتی می باشد.
البته در سال های اخیر بعضی باغداران اقدام به کاشت انگور سیاه کرده اند که محصولات آن مویزهای بسیار مرغوب و بدون هسته تحت عنوان مویز شانی یا شاهانه می باشد که هنوز شاید محصولش در بازار داخل نشناخته و برند نباشد.

در تولید کشمش ممتاز کاشمر از مایع تیزاب به عنوان خشک کننده سریع استفاده می شود که با توجه به گرمی هوا اگر استفاده نشود کشمش تولیدی خراب و فاسد خواهد شد از دود گوگرد هم برای زرد و طلایی شدن رنگ کشمش استفاده می شود.

 کشمش سبز 1400

فروش کشمش سبز 1400

در سال 1400 بسیاری از باغداران رو به تولید کشمش سبز قلمی آوردند که سال گذشته قیمت بسیار بالایی داشت در حال حاضر هم که در اواسط شهریور هستیم قیمت این کشمش نوسان افزایشی دارد و اگر بخواهیم نرخ کشمش سبز رو بگوییم می شود گفت که از کارتون 5 کیلویی 200هزار تومان شروع می شود و تا جنس سوپر ممتاز 430 هزار تومان فی می خورد که واقعاً تفاوت قیمتی زیادی بین جنس ضعیف تا لوکس وجود دارد.

 

در مورد بازار کشمش سبز 1400 نیز باید گفت که این محصولات علاوه بر پخش در بازار سراسر کشور به کشورهای مختلف نیز صادر می شود البته اگر ظرفیت کارخانجات این مناطق بالاتر برود و حمایت از طرف دولت صورت بگیرد که بتوان علاوه بر بسته بندی کارتونی 5 و 10 کیلویی در بسته های سلفونی کوچک بسته بندی نیز انجام بگیرد سودآوری زیادی حاصل می گردد.

فروش کشمش سبز 1400 در این شرکت که کارخانه فرآوری و بسته بندی کشمش در منطقه خلیل آباد دارد شروع شده است و به مشتریانی که قصد سرمایه گذاری در این محصولات را دارند توصیه می شود که کشمش خود را هر چه سریع تر تهیه کنند چون که قیمت ها نوسان دار است و با این شرایط خیلی بعید به نظر می رسد که نرخ کشمش سبز 1400 پایین بیاید و مشاهدات میدانی نشان از افزایش قیمت ها دارد و باغداران حاضر نمی شود محصول خود را به قیمت پایین بفروشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما