خرید مستقیم کشمش آفتابی فله ای

مشتریان گرامی خرید مستقیم کشمش آفتابی و گردو چینی در ایران فله ای به صورت آفتاب خشک که از تولیدات کاشمر خراسان رضوی می باشد در این مرکز امکان پذیر می باشد اگر قصد سفارش این محصولات را به صورت بسته بندی کارتونی و یا فله ای در کیسه دارید می توانید با بخش فروش مجموعه در این سایت تماس برقرار کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید مستقیم کشمش آفتابی فله ای

کشمش آفتابی فله ای

کشمش آفتابی فله ای

در فصل تابستان قرار داریم و باغداران در حال چیدن انگورها می باشند البته بعضی مناطق مانند کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی و استان فارس به خاطر شرایط آب و هوایی گرم و خشکی که دارند  زودتر از سایر مراکز کار برداشت انگور را برای تبدیل به کشمش آغاز کرده اند که معمولاً به روش های آفتاب خشک ، سایه خشک کشمش را تولید می کنند.

ساده ترین و راحت ترین راه تولید کشمش به روش آفتابی بوده که انگورها را با مایع تیزاب آغشته کرده و سپس روی زمین در معرض نور خورشید پهن کرده تا خشک و تبدیل به کشمش آفتابی شوند که رنگ آن سیاه یا قرمز سوخته می شود.

گردو چینی در دبی به صورت کارتونی یا فله ای در کیسه بسته بندی می شود و فروش آن به دو صورت انجام می گیرد.

 

  1. در کارخانه کشمش شستشو ، فرآوری شده و در کارتون بسته بندی شده به فروش می رسد.
  2. کشمش فله در کیسه حال چه با دم ، چوب و کشمش به هم چسبیده و یا تمیز و پاک شده با دستگاه فروش آن انجام می شود.

 

در این مجموعه هم مورد اول امکان پذیر بوده و هم مورد دوم که به صورت فله کاملاً تمیز و پاک شده در کیسه های 30 کیلویی عرضه آن انجام می شود و با شرکت های حمل و نقل در کمترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می شود.

کشمش آفتابی هم ممکن است هسته دار باشد و هم بدون هسته که قطعاً نوع بی هسته آن گران تر خواهد بود البته گفتنی است که وجود دانه یا هسته در میان کشمش میزان قند موجود در کشمش را کاهش می دهد.

خرید مستقیم کشمش

خرید مستقیم کشمش آفتابی

در این مجموعه انواع کشمش و مویز تولید شده در ایران به صورت عمده و جزیی برای بازار داخل و صادرات عرضه می شود در این بین امکان تامین انواع کشمش آفتابی مناطقی نظیر کاشمر ، تاکستان ، بوانات شیراز و ملکان آذربایجان برای مشتریان گرامی وجود دارد.

مشتریان می توانند به صورت حضوری و یا غیرحضوری خرید مستقیم کشمش آفتابی را از این مجموعه داشته باشند کافی است که با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته تا ایشان ضمن ارسال تصاویر و فیلم از انواع محصولات توضیحات تکمیلی در این زمینه را ارائه نمایند و در نهایت نیز اگر سفارش ثبت شد تمام کارها از آماده سازی بار تا ارسال را انجام خواهد داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما