فروش کشمش سبز ممتاز زیر قیمت بازار

در این مرکز فروش کشمش سبز ممتاز از بهترین تولیدات منطقه کاشمر درب کارخانه و زیر قیمت بازار امکان پذیرمی باشد برای مشاوره و سفارش با بخش فروش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کشمش سبز از نظر ترمیم کننده پوست و زیبایی آن نیز توجه خیره کننده ای به خود جلب کرده است زیرا این محصول یه دلیل داشتن ویتامین c به شفافیت و جوان ترشدن پوست کمک می کند. متخصصان تغذیه براین باورهستند که خوردن چند عدد کشمش سبز در روز به تقویت حافظه کمک می کند.

کشمش سبز ممتاز

کشمش سبز ممتاز

کشمش سبز یکی از ارزشمند ترین میان وعده های غذایی سرشار از ویتامین و مواد معدنی می باشد از کاربرد های این محصول در جایگزینی مواد غذایی مثل نخود، شیرینی ها ، تنقلات و همچنین به جای قند برای خورد چای نیز استفاده می شود. کشمش سبز در تغذیه انسان نیز بسیار موثر است زیرا کشمش به علت منابع آنتی اکسیدان ، فیبر و انرژی که در خود دارد موجب جلوگیری از سرطان و کنترل قند خون در بدن می شود.

همان طور که میوه ی انگور تنوع زیادی دارد، کشمش به عنوان انگور خشک شده نیز انواع مختلفی دارد که به روش های مختلفی نظیر آفتاب خشک ، سایه خشک و تیزابی تولید می شود.

کشمش سبز ممتاز در مناطق کاشمر و خلیل آباد از توابع استان خراسان تولید می شود که به روش سایه خشک به دست می آید. برای تولید این محصول باید کشمش های برداشت شده از باغ های را در خانه ای روی سیم های مفتولی افقی نسبت به زمین آویزان کنیم تا به مرور زمان خشک شود.

رنگ های این کشمش عبارتند از خرمایی تیره ، روشن سبز کم رنگ و سبز تیره که هر چه شرایط محیطی مثل گردش مناسب هوا ، رعایت فاصله ی خوشه ها و … مناسب تر باشد رنگ کشمش آن سبزتر می شود.

فروش عمده کشمش سبز ممتاز

فروش عمده کشمش سبز ممتاز

در بین کشمش های تولیدی در سراسر کشور فروش کشمش سبز ممتاز کاشمر در بازار داخل خیلی بیشتر می باشد که شهرهای بزرگ مظیر تهران ، تبریز و اصفهان از مشتریان این کشمش آجیلی می باشد.

کشمش سبز خود را حتما از مراکز مطمئن و معتبر تهیه کنید و در هنگام خرید نکاتی نظیر کیفیت ، تمیزی ، نرمی ، تازگی ، امسالی و بدون دود بودن آن را مورد توجه قرار دهید.

از نگهداری کشمش در مکان هایی که رطوبت در آن وجود دارد باید پرهیزکرد چون امکان رشد کپک ها در آن ایجاد می شود لذا بهتر است آن را در مکان خشک ، سرد و تاریک قرار دهیم .

این مجموعه به عنوان یک مرجع و شرکت تولیدی کشمش سبز ممتاز می باشد که مشتریان برای خرید در حجم عمده و جزئی می توانند از این مجموعه بهره بگیرند فقط کافی است با مدیر فروش کارخانه کشمش تماس بگیرند تا مشاوره و راهنمایی لازم را ارائه نماید.

کشمش سبز ممتاز

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما