قیمت خرید کشمش آفتابی امروز + مشخصات

مشتریان گرامی برای استعلام امروز قیمت خرید کشمش آفتابی و مشخصات آن می توانید به بخش فروش این مجموعه تماس بگیرید.

کشمش آفتابی

کشمش آفتابی

در زمان های قدیم برای این که مصرف میوه زیاد بود اما یخچال و وسیله ی سرد کنند وجود نداشت میوه ها پس از مدتی خراب و پوسیده می شوند پس مردم برای این مشکل با تفکر بسیار توانستند راه حلی پیدا کنند که آن راه حل خشک کردن میوه بود که ابتدا با قرار دادن در جلوی نور خورشید میوه را خشک می کردند و پس از گذشت زمان توانستند راه حل های دیگری پیدا کنند.

کشمش آفتابی هم خشک شده ی انگور عسکری می باشد این انگور با از دست دادن آب خود به مرور زمان خشک شده و تمام خواص خود را به کشمش انتقال می دهد و برای این که دانه های درشت انگور عسکری به کشمش آفتابی تبدیل شود.

لذا باید در دمای بین16تا40درجه ی سانتی گراد روی قسمتی از زمین که با شیب ملایمی باشد 4 تا 5 هفته گذاشته شده تا انگور خشک شود و به کشمش تبدیل شود.

در زندگی امروز تمام انسان ها سعی دارند تا بتوانند زندگی سالمی داشته باشند و برای همین است که باید تغذیه ای سالم داشته باشند یکی از خوراکی هایی سالمی که می توان آن را در انواع کیک و دسر و به عنوان میان وعده و حتی در بعضی غذا ها مانند عدس پلو استفاده کرد کشمش می باشد.

این نوع کشمش بهترین جایگزین قند و شکر در کنار چای یا دمنوش می باشد زیرا آن خشکبار دارای شیرینی کاملا طبیعی می باشد.

مشخصات کشمش آفتابی

مشخصات کشمش آفتابی

یکی از معروف ترین نوع کشمش که مردم به آن علاقه ی زیادی دارند کشمش آفتابی می باشد این محصول به دلیل داشتن مواد مغذی زیاد از جمله ویتامین های B و D و سرشار از آهن و آنتی اکسیدان از پوست مو و خود مو محافظت می کند و ریزش مو را کم می کند.

یکی دیگر از مشخصات کشمش آفتابی امروز طعم شیرین و مطلوب آن است که می توان آن را بجای قرص های خوش بو کننده ی دهان استفاده کرد.

این قرص ها تولید شده از مواد شیمیایی می باشد و اصلا طبیعی نمی باشد اما کشمش آفتابی با نور مستقیم آفتاب خشک شده و اصلا ضرری برای بدن ندارد و کاملا طبیعی می باشد .

عنوان عنوان
مواد مغذی ویتامین های B و D و سرشار از آهن و آنتی اکسیدان
طعم شیرین و مطلوب
خواص پوست مو و خود مو محافظت می کند و ریزش مو را کم می کند و خوش بو کننده ی دهان
رنگ قهوای روشن و تیره

این محصول از هیچ مواد افزودنی ای برخوردار نمی باشد و هنگامی انگور با نور خورشید خشک می شود رنگ آن به قهوای روشن و تیره تقییر می کند

این نوع کشمش را می توان بعد از خریداری برای بهداشتی شدن آن ، کشمش را بشورید و با این کار رنگ ، شکل و طعم کشمش هیچ تقییری نمی کند.

بیشتر بدانید : کشمش سبز

قیمت خرید کشمش آفتابی امروز

قیمت خرید کشمش آفتابی امروز

این مجموعه به صورت تخصصی در حوزه انواع کشمش و مویز ایرانی فعالیت دارد و به صورت عمده قادر به تامین این محصولات در بازار داخل و صادرات می باشد کافی است برای سفارش با مدیر مجموعه ارتباط بگیرید.

در حال حاضر که در اوایل خرداد ماه 1402 قرار داریم قیمت خرید کشمش آفتابی امروز به صورت پاک شده در بسته بندی کارتونی یا کیسه ای برای مشتریان کیلویی 57000 تومان فاکتور می شود.

بیشتر بدانید : کشمش گلدن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما