مرکز فروش مویز ایرانی مرغوب

این مجموعه مرکز فروش مویز ایرانی مرغوب و کاملاً تمیز و پاک شده در بسته بندی کارتونی می باشد برای سفارش می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری و اینترنتی با بخش فروش مجموعه در این سایت تماس بگیرید.

مرکز فروش مویز ایرانی مرغوب

بازار مویز ایرانی و وارداتی

مویز ایرانی مرغوب

از خشک کردن دانه های بزرگ انگور محصول مویز به دست می آید که معمولاً به مانند کشمش در دو نوع هسته دار و بدون هسته موجود بوده و به روش های آفتابی ، سایه خشک ، تیزابی و مکانیزه با دستگاه در کارخانه عمل تولید آن انجام می گیرد.

به طور کلی موجودی تولید مویز در مقایسه با کشمش بسیار کمتر می باشد و بیشتر این محصولات که دارای هسته می باشد در مناطقی از استان فارس نظیر داراب ، بوانات ، دشمن زیاری و همچنین سردشت کردستان و کاشمر خراسان و تاکستان قزوین تولید می گردد.

کشور ما به خاطر نداشتن مویز بدون هسته مجبور است که واردات این محصول را از کشورهایی مانند افغانستان و ازبکستان داشته باشد تا بتواند نیاز خود را در این زمینه تامین نماید البته چند سالی است که کشاورزان اقدام به کشت انگور سیاه ترکمن ، رقم انگورهای افغانی و ازبکی را کردند تا بتوانند این کمبود مویز را جبران کنند که هنوز به دلیل عدم شناخت این محصولات در بازار و نداشتن حمایت کافی نتوانستند جایگاه خوبی برای فروش کسب کنند

از انواع مویز ایرانی که در بازار موجود می باشد می توان به مویز ریش بابا رنگ روشن و تیره ، مویز رطبی ، فخری ، بش دشمن زیاری ، مویز سیاه سمرقندی و شانی یا شاهانه اشاره کرد که به صورت فله ای با دم و شاخه و کاملاً تمیز و پاک شده در بسته بندی کارتون 10 کیلویی اشاره کرد.

 فروش مویز ایرانی

فروش مویز ایرانی مرغوب

در سبد فروش محصولات این مجموعه انواع مویز ایرانی مرغوب و مویز ازبک ، افغان از تولید به مصرف و بدون واسطه در بسته بندی کارتون 10 کیلویی برای مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می شود.

گفتنی است که فروش مویز ایرانی مرغوب نظیر مویز ریش بابا و همچنین مویز سیاه شیراز برای صادرات نیز امکان پذیر می باشد که این مجموعه این محصولات را به کشورهای مالزی ، اتیوپی ، عراق ، افغانستان و هند صادر کرده است در ماه های اخیر بخصوص مویز ریش بابا رنگ روشن در حجم بسیار بالایی به افغانستان صادر شده که از آنجا به هند فرستاده می شود.

فروش مویز ایرانی برای صادرات با حمایت درست مسئولین از محصولات تولید داخل و تبلیغات درست بستر آن مهیا خواهد شد که زمینه را برای تولید بیشتر آن آماده خواهد کرد البته فرآوری دقیق و بسته بندی استاندارد این محصولات نیز لازمه صادرات آن می باشد که باید رعایت شود.

مشتریان گرامی باید تلاش کنند مویز ایرانی که می خواهند سفارش دهند را از مراکز خشکبار معتبر خریداری کنند که محصول تازه و امسالی ، نرم و گوشتی عرضه کنند. این مجموعه می تواند در این زمینه تامین کننده شما باشد کافی است برای راهنمایی و مشاوره با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما