فروش کشمش طلایی پلویی + قیمت عالی با کیفیت تضمینی

در این مجموعه فروش کشمش طلایی پلویی مستقیم از کارخانه واقع در ملکان قیمت عالی با کیفیت تضمینی برای مشتریان امکان پذیر شده است.

کشمش طلایی پلویی

فرآورده ای که از انگور تولید می شود کشمش است و در رنگ های طلایی ، سبز ، قهوه ای و سیاه وجود دارد این محصول در ایران در انواع قلمی و پلویی موجود می باشد.

بحث ما در مورد کشمش پلویی است در انواع طلایی ، تیزابی و آفتابی تولید می شود این محصول آن در مناطق ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی و ملایر استان همدان وجود دارد. حجم عمده این کشمش به خارج از کشور صادرات می شود.

کشمش طلایی در بازارهای جهانی به نام Golden Raisin شناخته می شود و به نام های دیگری نظیر کشمش انگوری ، کالیفرنیایی شناخته می شود.

کشمش طلایی پلویی

مشخصات کشمش طلایی پلویی

محبوب ترین کشمش صادراتی ایران می باشد که به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ، افریقایی ارسال می گردد کشمش طلایی است.

مشخصات این کشمش را در جدول زیر می توانید مشاهده کنید:

عنوان توضیحات
شکل ظاهری بیضی شکل و گرد ، بدون هسته
اندازه ریز ، متوسط ، درشت
نحوه خشک شدن سنتی و صنعتی
رنگ زرد طلایی

 

در تولید این محصول کشاورزان منطقه ملکان مهارت و تخصص بالایی دارند و از روش بارگاهی در سایه و عمود به زمین برای خشک کردن انگور آن استفاده می گردد.

بیشتر بدانید : کشمش سبز

کشمش منطقه ملکان از لحاظ کیفیت منحصربه فرد بوده و یک سر و گردن بالاتر از کشمش طلایی ملایر می باشد لذا بیشتر تاجران خواهان خرید این محصول می باشند.

مشخصات کشمش طلایی پلویی

فروش کشمش طلایی پلویی

در این مجموعه فروش انواع کشمش طلایی و دیگر محصولات مانند کشمش تیزابی ، سبز و زرد قلمی ، آفتابی و انواع مویز تولید ، و مستقیم در کارخانه فرآوری ، سورت و بسته بندی می شود و در بازارهای داخل و جهانی عرضه می شود.

قیمت بهترین کیفیت کشمش طلایی پلویی تولید منطقه ملکان در اواخر دی ماه 1401 درب کارخانه در کارتون های 10 کیلویی خالص همراه با شیرینگ پک کیلویی 79000 تومان برای مشتریان فاکتور می شود حال آنکه همین نمونه کشمش در ملایر کیلویی 67000 تومان به فروش می رسد.

بیشتر بدانید : مویز بش

فروش کشمش طلایی پلویی

کشمش قیمت عالی با کیفیت تضمینی

اگر تاجر یا شرکت بازرگانی هستید قطعاً برای تامین انواع کشمش خود برای صادرات نیاز به یک کارخانه معتبر دارید که اولاً

کشمش را در طول سال تامین کند و ثانیاً محصول عرضه شده را از نظر قیمت عالی و کیفیت تضمینی داشته باشد.

کارخانه کشمش این مجموعه در منطقه ملکان واقع شده که مشتریان برای تامین انواع کشمش صادراتی با قیمت مناسب تر و کیفیت ضمانتی می توانند با مدیر فروش این مجموعه هماهنگ کرده و ضمن مذاکره نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایند.

بیشتر بدانید : مویز سیاه

کشمش قیمت عالی با کیفیت تضمینی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما