قیمت کشمش مویز سیاه خارجی 1401

مشتریان گرامی این مجموعه مرکز عرضه انواع کشمش مویز و نخود قرمز داخلی و خارجی با بهترین کیفیت می باشد برای اطلاع از قیمت کشمش مویز سیاه خارجی در سال 1401 می توانید با بخش فروش مجموعه در این سایت ارتباط بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت کشمش مویز سیاه خارجی 1401

کشمش مویز سیاه

 کشمش مویز سیاه

کشمش مویز در کنار کشمش از انواع تولیدات به دست آمده از انگور می باشد که در رنگ های متنوع و دو نوع هسته دار و بی هسته یافت می شود این محصولات خواص و ارزش غذایی بالایی برای بدن انسان دارد. بادام درختی تواضع دارای فروش بالایی در بازار برخوردار می باشند.

در مورد خواص کشمش مویز سیاه شاید خیلی از افراد از سایت ها و مقاله های مختلف دیده یا شنیده باشند در زیر خلاصه ای از مهم ترین این خواص و ویژگی ها اشاره می کنیم :

  1. درمان کم خونی ، فشار خون و نارسایی معده
  2. ضد سرطان
  3. تقویت ذهن و حافظه
  4. جلوگیری سقط جنین
  5. تقویت قوای جنسی
کشمش مویز ایرانی در رنگ های قهوه ای تیره ، روشن ، سیاه سوخته و بیشتر هسته دار می باشد نوع سیاه آن در انواع مویز شانی و سمرقندی بوده که موجودی آن چندان زیاد نیست و معمولاً در همان فصل پاییز به اتمام می رسد برای جبران نیاز مردم به این مویز خوشمزه و پرخاصیت از خارج از کشور این محصولات به صورت قانونی و یا قاچاق وارد می شوند.

گفتنی است مویز سیاه خارجی دارای ویژگی هایی نظیر بدون هسته ، گوشتی و شیرین ، رنگی براق و شفاف و در سایزهای مختلف می باشد که از مهم ترین انواع آن می توان به مویز ازبک و افغان اشاره کرد.

 

قیمت کشمش مویز سیاه خارجی 1401

مردم کشور ما بیشتر دوست دارند کشمش مویز بدون هسته ، ارگانیک ، تازه و نرم مصرف کنند که این مسئله را هنگام خرید باید به آن دقت کنند لذا بهترین کار برای خرید مویز باکیفیت و مرغوب این است که به مراکز با سابقه و شناخته شده بازار فیزیکی و مجازی رجوع کنند ، که گارانتی و اعتبار داشته باشند.

قیمت کشمش مویز سیاه خارجی در سال های اخیر با توجه به رشد بی سابقه نرخ دلار و تحریم های ظالمانه علیه کشور ما افزایش تصاعدی  داشته است که خیلی از مردم دیگر نمی توانند این محصولات را خریداری کنند لذا از سبد غذایی خانواده آنها حذف گردیده است.

کارگاه و انبار تولید کشمش مویز این مجموعه در منطقه شیراز استان فارس قرار دارد که انواع مویزهای داخلی شامل سیاه سمرقندی ، ریش بابا ، رطبی ، بش دشمن زیاری را فرآوری ، بسته بندی و عرضه می کند این مجموعه مویز خارجی ازبک را نیز مستقیم از بندر گناوه تامین کرده و پس از انتقال به کارگاه در شیراز از آنجا به سراسر کشور ارسال می کند.

قیمت کشمش مویز ازبک باکیفیت مرغوب و سایزی درشت این مجموعه در فروردین ماه 1401 در بسته بندی کارتون 10 کیلویی طبق نمونه در فیلم بالا 125000 تومان برای مشتریان فاکتور می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما