قیمت کشمش سبز کاشمر از تولید به مصرف

برای استعلام قیمت کشمش سبز کاشمر و خلیل آباد که از بهترین انواع کشمش تولید شده در ایران می باشد می توانید مستقیم از تولید به مصرف از این مجموعه تولیدی ثبت سفارش دهید.

قیمت کشمش سبز کاشمر

کشمش سبز چگونه محصولی است؟

کشمش سبز یکی از انواع مهم کشمش می باشد که مراکز تولیدی آن در شرق کشور و استان خراسان رضوی نظیر کاشمر و خلیل آباد می باشد این محصول جایگاه بالایی در بازار خشکبار شهرهای بزرگ دارد.

این محصول به شکل قلمی و کشیده است که اندازه آن به یک بند انگشت می رسد و از انگور پیکامی و عسکری به دست می آید که بیشتر بدون هسته بوده البته نوع عسکری آن ممکن است تک هسته داشته باشد.

در تولید این محصول از مایع تیزاب استفاده می شود که به روش سایه خشک در اتاقی مخصوص به نام خانه کشمشی با دیوارهای سوراخ دار روی سیم های مفتولی به صورت افقی نسبت به زمین تولید می شود.

در فرایند تولید کشمش سبز اگر به آن دود گوگرد بدهند رنگ آن از سبز به زرد و طلایی تبدیل می شود که در بازار داخل دیگر فروش چندانی ندارد و بیشتر به خارج از کشور صادر می شود.

قیمت کشمش سبز کاشمر

قیمت کشمش سبز کاشمر  

مجموعه محصولات لعل تاک در منطقه کاشمر استان خراسان رضوی واقع است که مرکز تولید و بسته بندی انواع کشمش سبز و زرد قلمی و محصولات دیگری مانند کشمش آفتابی ، انواع مویز و همچنین کشمش پلویی زرد و تیزابی می باشد که به صورت عمده در بازار داخل و صادرات فعالیت دارد.

اما دامنه قیمت کشمش سبز کاشمر در حال حاضر که در اواخر آذر 1401 هستیم در بازار داخل که به صورت کارتونی این محصولات عرضه می شود متفاوت می باشد که ممکن است بسته به نوع کیفیت از کارتون 5کیلویی 290هزار تومان تا 600هزار برای مشتریان در حجم بالا فاکتور شود.

اینکه این دامنه متغیر ایجاد شده تحت تاثیر عواملی مهمی نظیر درشتی کشمش ، بدون هسته بودن و اینکه قسمت اعظم بار رنگش سبز بوده می باشد.

گفتنی است که مشتریان عمده و مراکز پخش بایستی نیازسنجی کنند که در بازار شهرشان کشمش سبز با چه کیفیت و چه قیمتی به فروش می رسد تا از همان نمونه خرید داشته باشند البته با توجه به تجربه ما دیگر مشخص است که هر شهری چه کیفیتی از کشمش را می خواهند.

قیمت کشمش سبز کاشمر

خرید کشمش سبز از تولید به مصرف

تاجران ، مراکز پخش و صادرکنندگان کشمش چون در حجم بالا کار می کنند بایستی سفارشات خود را مستقیم از کارخانه تولیدی معتبر انجام دهند که برای این منظور می توانند از ظرفیت این مجموعه بهره بگیرند.

شما می توانید برای خرید کشمش سبز کاشمر از تولید به مصرف با مدیر فروش کارخانه جناب آقای نادری فر که شماره تماس ایشان در صفحات این وب سایت قرار گرفته ارتباط بگیرید و ضمن گفتگو و مشاوره به صورت حضوری و یا غیرحضوری اقدام به ثبت سفارش کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما