انواع کشمش آفتابی خشک ایران + قیمت عمده

در این مجموعه انواع کشمش آفتابی خشک با بهترین کیفیت ممکن مستقیم از کارخانه عرضه می گردد جهت اطلاع از قیمت عمده این محصولات می توانید با همکاران ما در بخش فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

انگور میوه ای آبدارو خوشمزه است وداری خواص و ویتامین های فراوانی است که برای سلامتی بدن مفید میباشد. این میوه سرشار از آهن  پتاسیم  کلسیم و ویتامین های خانواده B را دارا می باشد.کشاورزان با روش های مختلفی انگور را به کشمش های گوناگونی تبدیل و تولید می کنند .

کشمش آفتابی خشک

 

کشمش آفتابی خشک

یکی از مهم ترین فرآورده های تولید شده از انگور کشمش می باشد که به روش های مختلفی نظیر آفتاب خشک ، سایه خشک و تیزابی در کشور به صورت سنتی تولید می شود البته در سال های اخیر نیز در کارخانجات تولید کشمش نیز با استفاده گرمخانه انگورها را به کشمش تبدیل می کنند.

ساده ترین و راحت ترین روش تولید کشمش روش آفتاب خشک است که انگورها را پس از چیدن روی زمین و مقابل نور خورشید قرار می دهند تا فرایند خشک شدن را طی کنند.

بعد از مرحله ی خشک شدن این محصولات در آفتاب  تولید کننده کشمش فله را همراه با چوب ، دم و شاخه در کیسه و گونی جمع آوری می کند.

در ادامه برای فراوری و بودجاری به کارگاه یا کارخانه انتقال می دهد تا کشمش شستشو ، دم گیری شود و در آخر روی خط  دستگاه سورتینگ قرار می گیرد تا محصولات براساس درجه و کیفیت دسته بندی شوند که معمولاً بار درجه 1 و 2 بسته بندی شده و در بازار و کارخانه های صنایع غذایی پخش می شود. کشمش درجه 3 نیز که از نظر قیمت ارزان می باشد چه به صورت فله یا بسته بندی شده نیز عرضه می گردد.

کشمش آفتابی خشک

انواع کشمش آفتابی

کشمش آفتابی یکی از انواع کشمش است که تولید آن به روشی آسان و طبیعی و ارگانیک در مقابل تابش نورخورشید بدست می آید. این خشکبار شیرین به عنوان تنقلات و برای طبخ بعضی ازغذا ها یا انواع کیک ها و شیرینی ها و حتی تولید سرکه و الکل مورد استفاده قرار می گیرد.

کشمش آفتابی کاشمر استان خراسان رضوی یکی از بهترین کشمش ها می باشد که قند و شیرینی آن بسیار بالا بوده و در پروسه فراوری روغن به آن زده نمی شود و با بازدهی و خلوص بسیار بالایی که دارد در مصارفی مانند تولید شیره کشمش ، الکل و سرکه دارد.

کشمش پلویی سیاهکه مرکز تولید آن مناطقی نظیر تاکستان ، شال و اسفرورین استان قزوین می باشد نیز کشمش آفتابی محسوب می شود که به شکل بیضی و بدون هسته می باشد و در کارخانجات تولید کیک ، کلوچه ، آبمیوه و کارگاه های شیرینی پزی و همیچنین در طبخ غذاها استفاده می گردد.

البته در مناطق دیگری نظیر بوانات و کوار استان فارس ، ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی نیز نمونه های دیگری از کشمش آفتابی تولید و به فروش می رسد.

کشمش آفتابی

قیمت عمده کشمش آفتابی

برای خرید انواع کشمش باید از کارخانه ها یا مراکز معتبر اقدام کرد تا نسبت به کیفیت و قیمت خیال شما راحت باشد این مجموعه انواع کشمش تیزابی ، طلایی و آفتابی را به صورت جزئی و عمده با کیفیت مطمئن در بازار داخل به فروش می رسد.

قیمت عمده انواع کشمش خشک عرضه شده در این مجموعه به تاریخ آبان ماه 1401 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش آفتابی کاشمر کیلویی 35000 تومان
  2. کشمش پلویی سیاه تاکستان عرضه شده در کارتون 9کیلویی 585000 تومان
  3. کشمش شیراز کیلویی 38000 تومان

کسانی که قصد خرید انواع کشمش را دارند می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت درب کارخانه با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرند تا اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما