توزیع کشمش پلویی عمده کارخانه

این مجموعه کارخانه توزیع کشمش پلویی عمده با بسته بندی کارتونی دارد که محصولات خود را برای فروش در بازار داخل و صادرات آماده و عرضه می کند برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با بخش فروش کارخانه تماس بگیرید.

توزیع کشمش پلویی عمده کارخانه

انواع کشمش پلویی کارخانه

 کشمش پلویی عمده

در کشور ما به صورت کلی کشمش ها یا به صورت پلویی گرد و بیضی شکل هستند که در مناطق غرب و شمال غرب ایران تولید می شوند و یا به شکل کشمش قلمی ، دراز و کشیده که این محصولات بیشتر در مناطق شمال شرق و شهرهای کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی تولید می شوند.

کشمش پلویی ایران بیشتر بدون هسته و در رنگ های زرد ، قهوه ای روشن ، خرمایی رنگ و سیاه سوخته یا سرخ موجود می باشد که این تفاوت در رنگ ها مربوط به روش تولید و منطقه کشت آن می باشد از مهم ترین مناطق تولیدی آن می توان به تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، ملکان و بناب آذربایجان شرقی و قوچان خراسان ، اراک و زنجان اشاره کرد.

به طور کلی انواع کشمش پلویی تولید شده در ایران به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش پلویی طلایی یا گلدن یا کالیفرنیایی
  2. کشمش تیزابی گوگردی
  3. کشمش قهوه ای تیره یا خرمایی
  4. کشمش پلویی آفتابی یا سیاه
این محصولات قابل عرضه به صورت فله همراه با دم و چوب در کیسه و گونی و همچنین به صورت تمیز و پاک شده در بسته بندی کارتونی در وزن 9 کیلویی ناخالص با 8.5 کیلو خالص کشمش برای بازار داخل و اوزان 3 ، 5 ، 10 کیلو بسته به کشور مقصد و نظر مشتری به صورت خالص ، دارای تاریخ و لیبل و شیرینگ شده برای صادرات به بازار هدف در کشورهای مختلف می باشد.

توزیع کشمش پلویی

توزیع کشمش پلویی عمده کارخانه

در این مجموعه توزیع انواع کشمش و مویز به صورت عمده و جزئی و مستقیم از کارخانه می باشد در واقع شما وقتی با این مجموعه ارتباط می گیرید یعنی مستقیم به کارخانه متصل می شوید و می توانید حداقل 100 کیلوگرم سفارش دهید و امکان ارسال آن به سراسر کشور وجود دارد.

کیفیت انواع کشمش پلویی کارخانه این مجموعه چه برای بازار داخل و چه صادرات تفاوتی نمی کند مگر اینکه خود مشتری درخواست کشمش با کیفیت معمولی داشته باشد که قیمت آن برایش ارزان تر گردد.

قیمت فروش عمده انواع کشمش پلویی این مجموعه در اوایل بهمن 1400 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش پلویی طلایی برای صادرات کیلویی           70000 تومان
  2. کشمش تیزابی صادراتی کیلویی                         42000 تومان
  3. کشمش پلویی آفتابی کارتون 9 کیلویی                380000 تومان

در این مجموعه توزیع کشمش پلویی عمده کارخانه با کیفیت بالا توسط دستگاه‌های سورتینگ لیزر به صورت سایز و رنگ بندی مرتب و بسته بندی شده و مشتریان می توانند چه به صورت حضوری و یا غیرحضوری سفارش خود را بدهند فقط کافی است با مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفته و هماهنگی های لازم برای این خرید را به صورت کامل انجام دهند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما