فروش بهترین کشمش قلمی به صورت عمده

این مجموعه مرکز عرضه و فروش بهترین کشمش قلمی به صورت عمده از تولیدات منحصر به فرد منطقه کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می باشد که این محصولات را مستقیم از کارخانه تولید ، فراوری و بسته بندی برای مشتریان در بازار داخل و خارج از کشور تامین می کند.

فروش بهترین کشمش قلمی به صورت عمده

بهترین کشمش قلمی

کشمش قلمی یک محصول مفید و انرژی زا، خونساز و کم کالری از بهترین انواع کشمش در ایران بوده که در رنگ های سبز ، زرد و قهوه ای و دو نوع هسته دار و بدون هسته به روش سایه خشک و آفتاب خشک تولید می شود این محصولات منحصر به فرد ایران در مناطق کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی که دارای شرایط آب و هوایی و اقلیم خاص بوده تولید می شود.

کشمش سبز قلمی از بهترین و محبوب ترین کشمش های ایران بوده که فروش بسیار بالایی در بازار داخل داشته و به عنوان کشمش آجیلی و در تنقلات و همراه با چای مورد استفاده قرار گرفته و جایگزین تنقلات ناسالم در سبد غذایی خانوار شده است.

تولید کشمش قلمی در شهریور ماه بعد از چیدن انگورها انجام می گیرد که انگورها را چند ثانیه در مایع تیزاب آغشته کرده و سپس داخل خانه کشمشی که اتاقی مخصوص با دیوارهای سوراخ دار است در بارگاه روی سیم های مفتولی به صورت افقی نسبت به زمین آویزان شده تا در مدت زمان 6 تا 8 روز خشک شود محصول نهایی کشمش سبز قلمی است اگر بعد از آویزان کردن انگورها در بارگاه تمام منافذ رو ببندند و دود گوگرد را به انگورها بدهند بعد از خشک شدن کشمش زرد قلمی حاصل می گردد.

 بهترین کشمش قلمی

مهم ترین خواص کشمش قلمی

بهترین کشمش قلمی سرشار از مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن است که کمک زیادی به سلامت بدن می کند. در زیر به مواردی از مهمترین خواص کشمش قلمی را ذکر می کنیم :

  1. وجود آنتی اکسیدان های موجود در این کشمش از رشد سلول های سرطانی جلوگیری می کنند.
  2. کشمش قلمی انسولین خون را کنترل کرده و مانع از افزایش قند خون در بیماران دیابتی می شود.
  3. املاح معدنی مانند پتاسیم موجود در کشمش به سلامت کلیه ها کمک کرده و مانع از ایجاد سنگ کلیه می شود.
  4. کشمش دارای ماده معدنی بور است و جلوی رشد میکروب های دهان و پوسیدگی دندان ها را می گیرد.
  5. کشمش سرشار از آهن است که آهن به افزایش تولید خون در بدن کمک کرده و بیماری کم خونی را درمان می کند.
  6. کلسیم موجود در کشمش موجب حفظ سلامت دندان ها و از پوکی استخوان جلوگیری می کند.
  7. کشمش سرشار از فیبر نامحلول است که یبوست را درمان می کند و باعث دفع سموم و صفرا از بدن می شود.
  8. مس موجود در کشمش به تولید گلبول قرمز در خون کمک می کند.

فروش بهترین کشمش قلمی

فروش بهترین کشمش قلمی به صورت عمده

این مجموعه برای آگاه سازی مشتریان چندین سایت طراحی کرده و در سبد فروش محصولات خود انواع کشمش و مویز را قرار داده تا نیاز اکثر خریداران تامین شود اگر قصد سفارش کشمش به صورت عمده را دارید می توانید با مدیر فروش کارخانه کشمش ارتباط برقرار کنید.

 ما علاوه بر عرضه بهترین کشمش قلمی در بازار داخلی ، صادرات آن را نیز در دستور کار خود قرار داده ایم و همواره کوشیده ایم نماینده قابل احترامی برای محصولات کشور باشیم و سعی می کنیم که جایگاه خود را به صورت مداوم ارتقا بخشیم و و از اعتبار و آبروی ایران در خارج از مرزها دفاع کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما