کارخانه کشمش سبز صادراتی کاشمر

کارخانه کشمش سبز صادراتی و نخود سفید عمده این مجموعه در منطقه کاشمر ار توابع استان خراسان رضوی می باشد که انواع کشمش سایه خشک اعم از کشمش سبز و طلایی قلمی را برای بازار داخل و صادرات آماده و بسته بندی می کند.

کارخانه کشمش سبز صادراتی این مجموعه

کشمش سبز صادراتی کاشمر

کشمش سبز صادراتی

یکی از مهم ترین محصولات خشکباری ایران که فروش بالایی در بازار داخل و صادرات را به خود اختصاص داده کشمش سبز می باشد که ظاهری باریک و کشیده و اندازه ای حدود 2 تا 3 میل دارد و به عنوان محصول ارگانیک و مقوی شناخته می شود. همچنین نخود شکلاتی در بازار دارای فروش بالایی برخوردار می باشد.

برای تولید کشمش سبز باغدار از مکانی سقف دار و دارای دیوارهای سوراخ دار به نام محلی خانه کشمشی که دارای بارانداز می باشد استفاده می کند روال کار به این صورت است که باغدار بعد از چیدن انگور محصول را تیزاب زده و در خانه کشمشی در بارگاه روی سیم قرار داده تا خشک شود بعد از خشک شدن کشمش را به صورت فله همراه با چوب ، دم و ضایعات به کارخانه انتقال داده و در آنجا کارهایی مانند دم کنی ، بودجار شدن و سورتینگ انجام می شود.

مهم ترین مرکز تولید انحصاری کشمش سبز با حجم انبوه مناطق کاشمر و خلیل آباد خراسان می باشد که با داشتن پتانسیل و ویژگی های مورد نیاز اعم از نوع خاک ، آب ، وضعیت جوی مناسب و همچنین مهارت بالای باغداران این مناطق شرایط لازم برای تولید محصول با کیفیت و صادراتی را فراهم نموده است.

در کنار کشمش سبز محصولی صادراتی به نام کشمش طلایی قلمی نیز در این منطقه تولید شده که دود گوگرد به آن زده شده تا ماندگاری و مقاومت آن بالا و رنگ آن طلایی و زرد شود در ضمن این محصول به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و همچنین پاکستان و افغانستان  ارسال می شود.

لازم به ذکر است که کشمش سبز به خاطر نداشتن آلودگی های شیمیایی ،  گرد و خاک دیگر نیازی نیست که در کارخانه شسته شود که این باعث حفظ ارزش غذایی این محصول می شود.

کارخانه کشمش سبز

کارخانه کشمش سبز صادراتی این مجموعه

برای صادرات کشمش سبز بایستی نیاز خود را از کارخانه کشمش کاشمر تهیه کنید نه از مراکز پخش یا کاسب های بازار زیرا که این محصول در کارخانه تمام استانداردهای مربوط به صادرات روی کیفیت محصول و نوع بسته بندی رعایت می شود تا ارسال ان به مشکل نخورد.

 

**** کشورهای اورپایی روی آنالیز کشمش سبز در مورد باقیمانده درصد سموم و گوگرد حساسیت دارند که قبل از ارسال بار معمولاً سمبل را سفارش داده تا آزمایشات لازم روی آن صورت گیرد و در صورت تایید آزمایش محصول در حجم عمده خریداری می شود.

مجموعه لعل تاک  کارخانه کشمش سبز صادراتی در منطقه کاشمر در اختیار دارد که انواع محصولات  اعم از کشمش سبز و زرد قلمی را با بهترین گرید ممکن در کارتون های 5 و 10 کیلویی خالص و لیبل دار یا سفید و شرینگ شده عرضه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما