فروش کشمش طلایی صادراتی کارخانه

فروش کشمش طلایی صادراتی و نخود قرمز در کارخانه تولید و بسته بندی این مجموعه با قیمتی مناسب مهیا شده است.  تجار و بازرگانان صادراتی برای تامین نیاز خود با واحد فروش این مجموعه در این سایت ارتباط برقرار کنید.

فروش کشمش طلایی صادراتی کارخانه

 

انواع کشمش طلایی صادراتی

انواع کشمش طلایی صادراتی

محصولات باغیز و بادام درختی تواضع کشور ما بخصوص انگور و کشمش تنوع بسیار زیادی دارد که این می تواند ناشی از شرایط آب و هوایی و نوع اقلیم مناطق تولید کننده کشمش باشد و همین تنوع بالا و کیفیت بی نظیر محصولات ایرانی باعث جذب مشتریان زیادی از سراسر دنیا شده است.

 

انواع کشمش طلایی ایران که بیشتر به خارج از کشور صادر می شود عبارت است از :

  • کشمش طلایی پلویی
  • کشمش طلایی قلمی

 

کشمش طلایی پلویی با ظاهری گرد و بیضی که در مناطق بناب و ملکان آذربایجان و ملایر همدان و تاکستان قزوین تولید می شود و به عنوان محصول برتر صادراتی شناخته شده و به نام های کشمش انگوری ، گلدن ، کالیفرنی معروف می باشد.

 

کشمش طلایی قلمی با ظاهری قلمی و دراز که فقط در منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان تولید شده و بیشتر بدون هسته بوده و مشتریان آن بیشتر از همسایگان شرقی ایران یعنی افغانستان و پاکستان می باشد. که مصرف بالایی در نان های سنتی که مردم این کشورها درست می کنند دارد.

 

کشمشی برای صادرات مناسب می باشد که اولاً بدون هسته بوده و ثانیاً در تولید آن از مواد افزودنی مانند مایع تیزاب و دود گوگرد استفاده شده باشد. البته در کنار کشمش طلایی محصولات دیگری مانند کشمش تیزابی یا سلطانی ، کشمش سبز نیز صادر می شوند.

کارخانه فروش کشمش طلایی صادراتی

کارخانه فروش کشمش طلایی صادراتی

شهریور ماه پرکاری برای تولیدکنندگان کشمش می باشد و در حال حاضر این محصول در حال تولید بوده و از اوایل مهرماه فروش عمده آن آغاز می شود البته بعضی مناطق مانند کاشمر فرایند تولید زودتر انجام می شود امسال به خاطر کرونا و تعطیلی بازار شهرهای بزرگ بازار بعضی کشمش ها خوب نمی باشد برای همین باغداران به سمت تولید کشمش طلایی و تیزابی رو آورده اند که بتوانند محصول تولیدی را صادر کنند تا سود بیشتری به دست آورند.

 

قطعاً صادرکنندگان کشمش برای تامین نیاز خود به کارخانه ای معتبر و مجهز نیاز دارند تا بتوانند محصولات مرغوب و ممتاز را صادرات کنند . مجموعه لعل تاک کارخانه فروش کشمش طلایی صادراتی در اختیار دارد که محصولاتی با کیفیت اعلا و قیمت مناسب را ارائه می کند اگر می خواهید این مجموعه را انتخاب کنید کافی است با حضور خود در کارخانه و بازدید از خط تولید با اطمینان خاطر تصمیم گیری کنید. یا اینکه به صورت غیرحضوری با مدیر فروش کارخانه برای مشاوره و شرایط کار ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما