بهترین قیمت خرید مویز شیراز در ایران

برای دریافت بهترین قیمت خرید مویز شیراز مشتریان گرامی از سراسر ایران می توانند از مجموعه لعل تاک به صورت حضوری و اینترنتی سفارش دهند.

در مورد مویز چه می دانید؟

مویز از حبه های درشت انگور به دست می آید که قسمت اعظم آن به روش آفتاب خشک تولید می شود و این محصول در دو نوع هسته دار و بدون هسته موجود می باشد.

حجم تولید مویز در مقایسه با کشمش بسیار کمتر می باشد ولی به لحاظ تولید ارگانیک آن طرفداران بیشتری در بین مردم کشور ما دارد.

مناطق مهم تولید کننده مویز در ایران استان فارس ، کردستان ، خراسان رضوی و همدان می باشد.

بشتر بدانید : کشمش پلویی

خرید مویز شیراز

انواع مویز شیراز

یکی از مناطق مهم تولید انواع مویز در ایران استان فارس می باشد که قسمت اعظم این محصولات در مناطقی نظیر داراب ، بووانات ، شیراز و دشمن زیاری تولید می گردد.

از انواع مهم مویزهای تولید شده در شیراز می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. مویز ریش بابا در رنگ های قهوه ای تیره و روشن
  2. مویز رطبی
  3. مویز سیاه سمرقندی
  4. مویز بش منطقه دشمن زیاری
  5. مویز عسکری
  6. مویز فخری

قسمت اعظم مویزهای تولید شده در شیراز دارای هسته می باشند که پس از خشک شدن روی زمین در معرض آفتاب جمع آوری شده و در کارگاه سورتینگ پاک و تمیز شده و در کارتون های 10 کیلویی بسته بندی و در سراسر کشور عرضه می شود.

بیشتر بدانید : کشمش سبز

انواع مویز شیراز

بهترین قیمت خرید مویز شیراز

اگر دنبال خرید مویز هستید بدون شک مویزهای تولید شده در شیراز بهترین هستند زیرا که هیچ ماده افزودنی به آن اضافه نمی شود و بیشتر به صورت دیم تولید می شود.

محصولات مجموعه لعل تاک از لحاظ قیمت و کیفیت در ایران تضمین شده است که این مورد را می توانید با حضور در کارگاه این مجموعه در شیراز با دیگر مراکز مقایسه کنید.

در حال حاضر که در دی ماه 1401 قرار داریم قیمت خرید مویز شیراز بسته به کیفیت متفاوت می باشد که به عنوان مثال مویز ریش بابا دامنه قیمتش از 45000 تومان تا 65000 تومان می باشد

قیمت انواع مویز موجود در این مجموعه در تاریخ 22 دی ماه 1401 عبارت است از :

  1. مویز سیاه سمرقندی کیلویی          60000 تومان
  2. مویز بش کیلویی                          50000 تومان
  3. مویز رطبی کیلویی                       52000 تومان

بیشتر بدانید : کشمش آفتابی

بهترین قیمت خرید مویز شیراز

امکان خرید حضوری مویز شیراز درب کارگاه

این مجموعه تولیدی برای فروش محصولات خود اقدام به طراحی چندین سایت مختلف نموده که بتواند با مشتریان خود در سراسر کشور و همچنین بازارهای صادراتی به صورت مستقیم بهتر و راحت تر ارتباط برقرار کند.

برای خرید حضوری در کارگاه تولید مویز این مجموعه در شیراز می توانید با مدیر فروش مجموعه ارتباط تلفنی برقرار کرده و ضمن مذاکره نسبت به حضور در کارگاه هماهنگی لازم را انجام دهید.

البته مشتریان از سراسر کشور به لحاظ دوری راه که امکان حضور در کارگاه را ندارند می توانند خرید غیرحضوری داشته باشند که ابتدا برای ایشان نمونه ارسال می گردد و اگر تایید گردید سفارش عمده خود را ثبت می کنند.

خرید مویز شیراز

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما