فروش کشمش کاشمر به قیمت کارخانه + تصاویر

فروش کشمش کاشمر با بهترین محصولات شامل کشمش سبز آجیلی و طلایی قلمی و انواع مویز به قیمت کارخانه تولید و بسته بندی و در این مجموعه عرضه می شود.

کشمش کاشمر

مهم ترین قطب تولیدی کشمش در شرق کشور منطقه کاشمر و در کنار آن خلیل آباد از توابع استان خراسان رضوی می باشد که همه ساله مصرف کشمش آجیلی کل کشور را تامین می کند چرا که تولید آن مختص این منطقه می باشد.

این منطقه با داشتن اقلیم و خاک حاصلخیز شرایط ایجاد تاکستان های سرسبز را دارد و به عنوان یکی از مناطق مهم تولید کشمش در کشور محسوب می شود.

کشمش کاشمر

انواع کشمش کاشمر

مهم ترین کشمش کاشمر نوع سبز و زرد قلمی بوده  که بیشتر بیدانه است و تولید آن در مکانی مسقف با دیوارهای سوراخ دار به نام خانه کشمشی  می باشد که کشمش را با مایع تیزاب که محلول ترکیبی از آب ، کربنات پتاسیم و روغن می باشد به مدت چند ثانیه آغشته کرده و سپس در بارگاه روی سیم های مفتولی به صورت افقی آویزان کرده تا روند خشک شدن آن آرام آرام طی شود و کشمش مورد نظر به وجود بیاید.

و اما برای تولید کشمش طلایی قلمی که مورد استفاده مصرف کنندگان است  بعد از تیزاب زنی تمام فضای اتاق را بسته و گوگرد را در ظرفی ریخته و آتش می زنند تا دود آن باعث طلایی شدن رنگ آن و همچنین مقاوم شدن کشمش در برابر آفت ها و طولانی شدن ماندگاری کشمش شود.

یکی دیگر از انواع کشمش این منطقه کشمش آفتابی آبگیری معروف به «گله کاشمری» که این نوع کشمش در کاشمر و روستا های اطراف تولید شده و بازار پر رونقی با شروع فصل کشمش دارد و در تولید سرکه ، الکل و شیره کارایی بسیار بالایی دارد.

کشمش مویز منطقه کاشمر نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده که بیشتر به روش آفتابی و در مقابل نورخورشید تولید می شود که در دو نوع بیدانه و دانه دار موجود می باشد

البته شایان به ذکر است که در سال های اخیر باغداران با خرید انگور از مناطق دیگر کشور مانند شیراز و قزوین خود مویزهای دیگری مانند ریش بابا و شانی را نیز تولید می کنند که هم دارای طعم و رنگ خوبی می باشد.

بیشتر بدانید : مویز ریش بابا

انواع کشمش کاشمر

فروش کشمش کاشمر به قیمت کارخانه

این مجموعه انواع کشمش کاشمر با کیفیت مرغوب و به قیمت کارخانه را عرضه می کند. و در کنار محصولات دیگری نظیر انواع کشمش پلویی شامل آفتابی طلایی تیزایی هم چنین انواع مویز را برای مشتریان دربازار داخل و خارج کشور ارائه می کند.

این مجموعه محصولات کاشمر را مستقیم از باغدار به صورت فله خریداری نموده و کارهای مربوط به فراوری و بسته بندی را در کارخانه کشمش انجام داده و با قیمتی ارزان تر از بازار به مشتریان در سراسر ایران عرضه می دارد.

در شرایط فعلی که در اوایل خرداد قرار داریم بازار کشمش راکد بوده و تقریباً همه فروشنده هستند و تقاضای زیادی در بازار حال چه داخل و چه صادرات وجود ندارد.

بیشتر بدانید : کشمش آفتابی

فروش کشمش کاشمر

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما