بازار فروش کشمش زرد کاشمر

این مجموعه فروش کشمش زرد کاشمر را به قیمت روز و ارزان تر از بازار و مستقیم از کارخانه تولید و بسته بندی برای مشتریان داخلی و صادراتی انجام می دهد اگر قصد سفارش انواع کشمش کاشمر را دارید با بخش فروش کارخانه ارتباط برقرار کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بازار فروش کشمش زرد کاشمر

کشمش زرد کاشمر

 کشمش زرد کاشمر

باغداران منطقه کاشمر و خلیل آباد از توابع استان خراسان رضوی به صورت تخصصی و انحصاری در زمینه تولید انواع کشمش سبز و زرد قلمی در حجم بالا فعالیت دارند که تامین کننده نیاز تمام بازار داخل و صادرات نیز می باشند.

منطقه کاشمر یکی از مراکز مهم تولید کشمش بعد از تاکستان و ملایر می باشد که به خاطر نوع آب ، خاک و شرایط هوایی خاص منطقه مناسب برای تولید انواع کشمش سبز و زرد شده است که بیشتر از انگور پیکامی و عسکری این محصولات تولید شده است.

در تولید کشمش زرد باغداران بعد از چیدن انگورها در شهریور ماه ابتدا آنها را با مایع تیزاب به مدت چند ثانیه آغشته کرده و سپس در مکانی به نام خانه کشمشی با ساختاری ویژه و دارای دیوارهای سوراخ دار روی سیم های مفتولی که به صورت افقی به زمین است و از زمین حدود یک متر فاصله دارد آویزان می کنند در ادامه تمام منافذ اتاق را بسته و به مدت 12 ساعت دود گوگرد به انگورهای آویزان شده داده می شود که این مسئله نیاز به مهارت و تجربه بالای دارد در بازه زمانی 10 تا 14 روز این فرایند طول می کشد تا انگورها خشک و تبدیل به کشمش زرد شوند.

قیمت امروز فروش کشمش زرد کاشمر برای صادرات مستقیم از کارخانه در اواسط اسفند ماه کیلویی 35000 تومان بوده که در بسته بندی کارتونی 10 کیلویی خالص مطابق با طرح ، لیبل و نظر مشتریان می باشد.

بازار فروش کشمش زرد کاشمر

بازار فروش کشمش زرد کاشمر

کشمش تولیدی کاشمر در دو نوع دانه دار و بیدانه موجود بوده و معمولاً در بارهای ارسالی ممکن است این دو با هم قاطی باشد زیرا که در باغ ها انگور پیکامی و عسکری با هم وجود داشته که هنگام فراوری کشمش آن با هم مخلوط شده که البته میزان بیدانه آن خیلی بیشتر از دانه دار آن می باشد.

مجموعه لعل تاک در زمینه تولید ، فرآوری و بسته بندی انواع کشمش و مویز به صورت تخصصی و حرفه ای برای بازار داخل و صادرات فعالیت دارد و فروش کشمش زرد کاشمر را نیز در کنار دیگر محصولات نیز انجام می دهد تا بتواند نیاز اکثر مشتریان را در مورد انواع کشمش و مویز تامین نماید.

مشتریان گرامی که دنبال بازار فروش کشمش زرد کاشمر می باشند می توانند از توان و ظرفیت این مجموعه برای تامین نیاز خود بهره بگیرند لذا کافی است با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر از طریق تماس تلفنی یا اینترنتی با واتساپ برقرار نموده تا ایشان کلیه کارهای مربوط به سفارش را مطابق با درخواست  شما انجام داده و در انتها بار را در کمترین زمان ممکن برای شما در کجایی که خواستید ارسال نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما