قطب پخش کشمش پلویی زرد مرغوب

قطب پخش کشمش پلویی زرد یا همان کشمش انگوری طلایی با کیفیت مرغوب که از بهترین تولیدات ملکان و بناب آذربایجان می باشد در این مجموعه امکان پذیر شده است اگر دنبال یک مرکز معتبر و تضمینی برای صادرات هستید با واحد فروش کارخانه ارتباط برقرار کنید.

قطب پخش کشمش پلویی زرد مرغوب

تولید کشمش پلویی زرد در ایران

 پخش کشمش پلویی زرد

یکی از بهترین و محبوب ترین انواع کشمش پلویی برای صادرات نوع زرد و طلایی می باشد که به عناوین دیگری مانند کشمش انگوری ، کشمش گلدن و کشمش کالیفرنیا معروف بوده و در ایران مناطقی مانند ملکان ، بناب و مراغه آذربایجان و ملایر همدان این محصول را در حجم بالا تولید و عرضه می کند.

در تولید کشمش پلویی زرد از مایع تیزاب و دود گوگرد استفاده می گردد که در ملکان آذربایجان معمولاً انگور را پس از آغشته کردن در مایع تیزاب در بارگاه به صورت عمود بر زمین آویزان می کنند و در ادامه به آنها دود گوگرد داده که در این روش به تمام نواحی کشمش دود رسیده و پس از خشک شدن رنگ آن یک دست می شود اما در ملایر همدان به انگور در درون سبد دود گوگرد می دهند که رنگ کشمش آن یکنواخت نبوده و به همین دلیل قیمت آن نیز ارزان تر می باشد. 

بیشتر مشتریان برای صادرات دنبال کشمش پلویی زرد مرغوب ملکان می باشند این محصول نه تنها در ایران بلکه در دنیا منحصر به فرد می باشد که هم از لحاظ رنگ و هم کیفیت بی نظیر بوده و قسمت اعظم آن به کشورهای متمول عربی مانند قطر ، امارات ، اردن صادر می شود

قابل ذکر است که بسیاری از کارخانجات معتبر ملکان و بناب در راستای سرمایه گذاری بلند مدت اقدام به راه اندازی دفتر فروش در کشورهای آفریقایی کرده که محصولات خود را مستقیم در آنجا عرضه کرده و سود زیادی نصیب شان گردد.

قطب کشمش پلویی

قطب پخش کشمش پلویی زرد مرغوب

مجموعه لعل تاک واحد تولیدی مجهز در ملکان آذربایجان با ظرفیت تولید و فرآوری روزانه 20 تن انواع کشمش و بویژه پلویی زرد و تیزابی داشته که در طول سال انواع این محصولات را در حجم بالا موجود دارد.

این مجموعه قطب پخش کشمش پلویی زرد ملکان با بهترین کیفیت ممکن بوده که در بسته بندی کارتونی مستحکم 8 لایه و وزن 10 کیلو خالص به صورت لیبل دار طبق نظر مشتری و شیرینگ شده برای مشتریان صادراتی عرضه می شود.

اگر دنبال یک کارخانه معتبر و حرفه ای برای صادرات کشمش پلویی زرد دائمی هستید قبل از قیمت به کردار و رفتار تامین کننده و کارخانه دار توجه داشته باشید در واقع برای یک تجارت موفق باید تولید کننده ، کارخانه دار و مشتری در کنار هم به عنوان شریک و همکار باشند تا همه با هم سود کنند و همکاری ادامه داری داشته باشند.

این مجموعه محصولات خود را علاوه بر عرضه در بازار داخل به کشورهایی نظیر عمان ، عراق ، اردن ، اتیوپی ، ترکیه ، روسیه ، اوکراین ، هند و افغانستان صادر کرده و مشتریان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیر فروش کارخانه کشمش به صورت تلفنی و یا در پیام رسان واتساپ ارتباط برقرار کرده تا مستقیم و بدون واسطه محصول خود را خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما