خرید کشمش کالیفرنیا عمده ملکان

مشتریان گرامی برای خرید کشمش کالیفرنیا ملکان به صورت عمده و جرئی با بهترین کیفیت می توانید مستقیم از کارخانه کشمش این مجموعه سفارش خود را ثبت کنید لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش فروش مذاکره کنید.

خرید کشمش کالیفرنیا عمده ملکان

کشمش کالیفرنیا ملکان

 کشمش کالیفرنیا ملکان

ایالت کالیفرنیا امریکا یکی از مراکز مهم تولید کشمش طلایی در حجم بالا می باشد که به همیت دلیل این محصول به کشمش کالیفرنیا معروف شده ایران نیز از تولیدکننده های اصلی این کشمش در دنیا محسوب شده و در دو استان آذربایجان شرقی و همدان این نوع کشمش بیشتر تولید شده که بیشتر به خارج از کشور صادرات می شود.

کشمش کالیفرنیا ملکان با ظاهری بیضی و گوشتی در دنیا منحصر به فرد بوده و رقیب جدی از نظر کیفیت نداشته و بسیاری از سرمایه گذاران خارجی همه ساله با کارخانجات کشمش ملکان قراردادهای سنگینی را برای تامین مقادیری زیادی از این محصول می بندند که سود سرشاری عاید آنها می شود.

کشمش کالیفرنیا نام های دیگری مانند کشمش گلدن ، طلایی ، انگوری و پلویی طلایی نیز شناخته می شود که همه این نام ها در واقع یک نوع کشمش است ولی در ایران محصول ملکان یک سر و گردن بالاتر از کشمش ملایر می باشد و حتی کارخانجات بزرگ ملایر نیز برای بعضی مشتریان ویژه خود کشمش انگوری فله را از باغداران ملکان تامین و کارهای فرآوری و بسته بندی را در ملایر انجام می دهند.

شاخصه های مهم  کشمش کالیفرنیا ملکان برای صادرات به شرح زیر می باشد :

  1. رنگ طلایی یک دست و طعم خوش
  2. درجه بندی متنوع از سوپر تا درجه 3
  3. شکرک نزدن کشمش در مرور زمان
  4. نسوزاندن گلو پس از خوردن این کشمش
  5. رطوبت زیر 15 درصد
  6. اعتبار بالای این کشمش در بازارهای جهان

خرید کشمش کالیفرنیا

خرید کشمش کالیفرنیا عمده ملکان

این مجموعه در سبد محصولات خود بهترین و لوکس ترین کشمش ایران یعنی کشمش کالیفرنیا را قرار داده تا بتواند نیاز خریداران صادراتی را تامین کند کارخانه کشمش این مرکز در ملکان آذربایجان قرار دارد که این امکان را به مشتریان در حجم بالا می دهد تا ضمن حضور در کارخانه و بازدید از خط تولید و محصولات در صورت رضایت نسبت به سفارش اقدام نمایند.

 

اگر قصد خرید کشمش کالیفرنیا عمده ملکان برای صادرات را دارید باید از یک کارخانه معتبر و دارای برند نیاز خود را تامین کنید ای مجموعه به عنوان یک مرکز حرفه ای و تضمینی با واحد تولیدی که قابلیت فراوری روزانه 20 تن انواع کشمش و بویژه نوع کالیفرنیا را داشته می تواند این محصول را با بهترین کیفیت و بسته بندی شکیل و مستحکم مطابق نظر خریدار آماده و صادر کند.

خریداران کشمش کالیفرنیا ملکان که می خواهند با این مجموعه همکاری داشته باشند کافی است با مدیر فروش کارخانه کشمش به صورت تماس تلفنی و یا در بستر شبکه های مجازی و بخصوص واتساپ ارتباط برقرار کرده و در مورد نوع محصول درخواستی ، کیفیت ، نوع بسته بندی آن مذاکره کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما