فروش مویز بش دشمن زیاری ارزان

در این مجموعه امکان فروش مویز بش دشمن زیاری ارزان قیمت با بهترین کیفیت ممکن و مستقیم از کارخانه مهیا شده است مشتریان برای خرید این محصولات در بسته بندی کارتونی یا فله ای در کیسه می توانند با بخش فروش کارخانه دراین سایت ارتباط بگیرند.

فروش مویز بش دشمن زیاری ارزان

تولید مویز بش دشمن زیاری

فروش مویز بش

در کشور ما به خاطر وضعیت اقلیمی و شرایط آب و هوایی متفاوت شاهد تولید انواع کشمش و مویز با تنوع و کیفیت بالا می باشیم که هم در بازار داخل و هم صادرات مشتریان زیادی دارد.

یکی از مویزهای مهم تولید شده در استان فارس مویز بش می باشد که به آن مویز دشمن زیاری یا فخری نیز می گویند.

مویز بش دارای هسته به رنگ سرخ یا قرمز سوخته با ظاهری بیضی شکل که محصولی کاملاً طبیعی و ارگانیک است و در مناطقی از استان فارس نظیر دشمن زیاری ، داراب و شیراز به دست می آید برای تولید این مویز انگور آن را در شهریور ماه پس از چیدن روی زمین تمیز در معرض نور آفتاب پهن کرده تا خشک شود.  

فرایند خشک شدن انگور به مویز ممکن است دو هفته طول بکشد که هر چقدر میزان و شدت نور بالاتر باشد این پروسه سریع تر و هر چقدر کمتر باشد ممکن است طولانی تر انجام گیرد البته گفتنی است در مناطق مختلف کشور که تولیدکننده انگور هستند با توجه به شرایط آب و هوایی حاکم زمان خشک شدن و تولید کشمش و مویز آن متفاوت است.

گفتنی است که در استان فارس علاوه بر تولید مویز بش انواع دیگر نظیر مویز ریش بابا ، رطبی ، سیاه سمرقندی و عسکری نیز وجود دارد که علاوه بر فروش در بازار داخل نوع ریش بابا آن به کشورهایی مانند افغانستان و هند صادرات می شود.

فروش مویز بش در این مجموعه

در این مجموعه فروش مویز بش دشمن زیاری با قیمت ارزان تر از بازار انجام می شود که عرضه آن به دو صورت می باشد حالت اول فله ای در کیسه و گونی که فرآوری نشده و با دم و چوب است و حالت دوم تمیز و دم گیری شده در قالب بسته بندی کارتونی می باشد.

کارگاه تولید و فرآوری انواع مویز این مجموعه در شیراز قرار دارد که مویزهای تولید شده در استان فارس را برای مشتریان در سراسر کشور با شرکت های حمل و نقل در کمترین زمان ممکن ارسال می کنند.

قیمت فروش انواع مویز بسته بندی شده کارتونی این مجموعه در اواسط فروردین 1401 ( هر کیلو ) به شرح زیر می باشد :

  1. مویز بش                 30000 تومان
  2. مویز ریش بابا           32000 تومان
  3. مویز رطبی               30000 تومان
  4. مویز عسکری            32000 تومان
  5. مویز ازبک درشت       125000 تومان

فروش مویز بش در این مجموعه در حجم عمده و جزئی برای مشتریان امکان پذیر شده است حداقل ثبت سفارش 50 کیلوگرم تعیین شده است که خریداران می توانند هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری و اینترنتی سفارش  خود را بدهند کافی است با مدیر فروش کارخانه کشمش جناب آقای نادری فر ارتباط بگیرید و اطلاعات لازم در این زمینه را کسب نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما