فروش مویز ازبک بی هسته درشت

در این مرکز فروش مویز ازبک بی هسته درشت کاملا سیاه رنگ به صورت عمده ، جزئی و بدون واسطه انجام می شود مشتریانی که قصد سفارش این محصولات با کیفیت امسالی ، نرم و بسته بندی شده دارند با بخش فروش مجموعه در این سایت تماس بگیرید.

فروش مویز ازبک بی هسته درشت

مویز ازبک در بازار ایران

مویز ازبک بی هسته

مویز و کشمش از محصولات تهیه شده از انگور می باشد که بازار خرید و فروش آن در بازار داخل و صادرات داغ می باشد زیرا که مشتریان خاص خود را در سراسر دنیا دارد.

مویزهای ایرانی در رنگ های قهوه ای روشن و تیره ، سیاه و قرمز سوخته و به صورت هسته دار و بی هسته موجود می باشد که به روش های آفتاب خشک ، سایه خشک و تیزابی تولید می شود.

تولید انواع مویز سیاه بی هسته در ایران ناچیز می باشد و با توجه به تمایل مردم به مصرف این محصول ناچار هستیم اقدام به واردات این مویزها تحت عنوان مویز ازبک و افغان از کشورهای ازبکستان و افغانستان کنیم که معمولاً این محصولات از مبادی قانونی و قاچاق به کشور وارد می شود.

مویز ازبک محصولی وارداتی ، بی هسته ، کاملاً سیاه رنگ ، کشیده ، دراز و اندازه ای حدود 9 تا 20 میل داشته که طبیعتاً گران ترین آن مربوط به سایز بزرگ و درشت آن می باشد. این محصول در بسته بندی کارتون های 10 کیلویی ناخالص در سایزهای مختلف عرضه می شود.

قیمت مویز ازبک در بازار ایران با توجه به افزایش نرخ ارز متاسفانه خیلی گران شده و ممکن است دیگر خیلی از مردم نتوانند این مویز را خریداری کنند اما بعضی شرکت های زنجیره ای مانند کوروش برای جذب مشتری اقدام به بسته بندی کوچک سلفونی شکیل کرده تا بتوانند این محصولات را به فروش برسانند.

فروش مویز ازبک بی هسته

فروش مویز ازبک بی هسته درشت

این مرکز به صورت تخصصی در زمینه فروش و صادرات انواع کشمش و مویز فعالیت دارد و در ضمن مویز ازبک را نیز به عنوان یک محصول وارداتی در سبد عرضه محصولات خود دارد که مستقیم از بندر گناوه این مویزها را وارد و به کارگاه خود در شیراز منتقل و از آنجا به سراسر کشور ارسال می کند.

در حالی که در اوایل اسفند 1400 قرار داریم قیمت فروش مویز ازبک بی هسته ، درشت ، نرم در بسته بندی کارتون 10 کیلویی ناخالص این مجموعه کیلویی 125000 تومان برای مشتریان فاکتور می شود.

گفتنی است حداقل سفارش مویز ازبک بی هسته شما از این مجموعه 3 کارتون می باشد که قطعاً اگر حجم خرید شما تناژی شود تخفیف خوبی داده خواهد شد و سود بیشتری نصیب شما می گردد.

مجموعه لعل تاک مرکز فروش مویز ازبک مستقیم از تولید به مصرف می باشد برای سفارش کافی است با مدیر فروش مجموعه جناب آقای نادری فر از طریق تماس تلفنی و یا پیام رسان واتساپ ارتباط بگیرید تا ایشان مشاوره لازم را خدمت شما ارائه داده و تصاویر ، فیلم واقعی از انواع محصولات مورد نیاز را برای شما بفرستد و در صورت تایید و رضایت محصول شما ارسال گردد.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما