فروش مویز شانی عمده در بازار

در این مرکز خرید و فروش مویز شانی عمده و جزئی با بسته بندی شکیل و زیبا برای عرضه در بازار داخل امکان پذیر می باشد مشتریان گرامی می توانند برای سفارش این نوع مویز که از بهترین مویزهای ایران می باشد با بخش فروش مجموعه در این سایت ارتباط بگیرند.

فروش مویز شانی عمده در بازار

مویز شانی یا شاهانه

 مویز شانی عمده

کشور ایران با داشتن شرایط آب و هوایی خاص بیشتر مناطق آن مساعد تولید انواع کشمش و مویز می باشد و معمولاً در تمام مناطقی که کشمش تولید می شود امکان بهره برداری مویز نیز وجود دارد.

مویزهای تولید شده در ایران بیشتر دانه دار و دارای هسته می باشند که در رنگ های سیاه ، قهوه ای تیره و روشن ، قرمز سوخته موجود می باشد اما بهترین نوع مویز معمولاً به رنگ سیاه و بدون هسته یا دارای دانه های ریز می باشد که از انگور سیاه ترکمن به دست می آید این مویز شانی یا شاهانه نام دارد که بسیار مقوی و دارای خواص دارویی و غذایی برای بدن می باشد که در زیر به برخی از این خواص اشاره می کنیم :

 

  1. مویز شانی برای افرادی که کم خونی دارند بسیار مناسب است
  2. این مویز با داشتن ویتامین C سبب تقویت سیستم ایمنی و بالا رفتن سطح گلبول های سفید می شود.
  3. مویز شاهانه به علت داشتن ماده رزوراتول مانع لخته شدن خون در رگ ها می شود.
  4. آنتی اکسیدان های موجود در این مویز از سرطان جلوگیری می کنند.
تولید مویز شانی در ایران بسیار کم می باشد و معمولاً تا قبل از رسیدن فصل زمستان موجودی آن به اتمام می رسد ولی بسیاری از باغداران در تماس هایی که با مدیر فروش این مجموعه برقرار می کنند سوال می کنند که چه نوع انگوری بکارند که قیمت و ارزش کشمش و مویز آن بالاتر باشد که با ایشان پیشنهاد می گردد انگور سیاه ترکمن کشت شود که بتوانند این مویز خاص را تولید نمایند.

فروش مویز شانی

فروش مویز شانی عمده در بازار

مجموعه لعل تاک در زمینه تولید و خرید ، فروش و صادرات انواع کشمش و مویز به صورت تخصصی فعالیت می کند که بهترین محصولات ایران را در بازار داخل و صادرات به خارج از کشور عرضه می کند تا کمکی به اقتصاد کشور ایفا نماید.

 

در این مجموعه فروش مویز شانی که بدون شک یکی از بهترین مویزهای ایران می باشد انجام می گردد ، مشتریان گرامی می توانند سفارشات خود را به صورت عمده و جزئی به مدیر فروش مجموعه در این سایت اعلام بفرمایند تا ایشان ضمن توضیحات تکمیلی محصول را آماده و با باربری به سراسر کشور ارسال نماید.

قیمت فروش مویز شانی عمده با توجه به نوسانات بازار و کمبود موجودی متغیر می باشد لذا از گذاشتن قیمت امتناع می کنیم و مشتریان محترم می توانند برای اطلاع از قیمت این مویز و دیگر محصولات با جناب آقای رضا نادری فر مدیر فروش ارتباط بگیرید تا ایشان خدمات لازم را خدمت شما ارائه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما