خرید کشمش ممتاز صادراتی ایران

مشتریان گرامی قیمت خرید کشمش ممتاز صادراتی ایران با بهترین کیفیت ممکن مستقیم از کارخانه تولید ، فرآوری و بسته بندی این مجموعه قابلیت استعلام دارد اگر قصد سفارش انواع کشمش و مویز دارید می توانید با واحد فروش کارخانه کشمش هماهنگ کنید.

خرید کشمش ممتاز صادراتی ایران

کشمش ممتاز ایران

 کشمش ممتاز ایران

کشور ایران از قدیم الایام در زمینه تولید انواع کشمش در دنیا سرآمد بوده و تجار زیادی تمایل به سرمایه گذاری در این بازار را دارند زیرا تنوع کشمش ایران و همچنین کیفیت آنها در رتبه نخست دنیا قرار دارد و از لحاظ قیمت نیز ارزان و مناسب برای صادرات به کشورهای مختلف می باشد.

یکی از انواع کشمش ممتاز و منحصر به فرد ایران کشمش سبز و زرد قلمی می باشد که از تولیدات انحصاری منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی می باشد که با داشتن وسعت 11000 هکتار تاکستان های انگوری تولید این محصولات جایگاه بالایی نه تنها در داخل کشور بلکه در دنیا به خود اختصاص داده است.

از دیگر انواع کشمش ممتاز صادراتی ایران می توان به کشمش پلویی طلایی یا انگوری بیدانه و گلدن می باشد که در مناطق ملکان و بناب آذربایجان و ملایر همدان به صورت اختصاصی این محصول تولید و در کارخانجات مجهز به انواع دستگاه های سورتینگ فرآوری و طبق اصول بسته بندی و به کشورهای مختلف صادر می گردد.

فراوان ترین کشمش ممتاز صادراتی ایران که در طول سال موجود و در دسترس بوده  و ماندگاری زیادی دارد کشمش تیزابی یا سلطانی می باشد که قطب اصلی تولید آن تاکستان قزوین و ملایر همدان بوده  و 28 % صادرات کشمش ایران مربوط به این مراکز می باشد.

از مهم ترین انواع کشمش ممتاز ایران می توان به کشمش مویز اشاره کرد که در طیف رنگی سیاه ، قهوه ای و قرمز و در دو نوع هسته دار و بدون هسته یافت می شود بهترین مراکز تولید آن نیز استان فارس ، کردستان و تاکستان قزوین می باشد که به صورت طبیعی و بدون اینکه هیچ کود و سمی به آن داده شود تولید و عرضه می شود.

خرید کشمش ممتاز صادراتی

 خرید کشمش ممتاز صادراتی ایران

سال 99 با وجود تمام مشکلات اعم از بیماری ویروس کرونا ، افزایش نرخ ارز و تحریم های حداکثری کشورهای متحد با آمریکا علیه ایران در حال تمام شدن است کالاها و محصولات ایرانی با نوسانات شدید قیمتی روبرو شدند لذا بسیاری از شرکت ها و کارخانجات کشمش لیست قیمت ها را درج نمی کنند و کافی است تاجران و مشتریان برای اطلاع از قیمت محصولات با واحد فروش کارخانه کشمش تماس بگیرند.

 

**** مشتریان گرامی اگر قصد سفارش انواع کشمش صادراتی برای عرضه در بازار داخل و صادرات دارید می توانید با مدیر فروش کارخانه این مجموعه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته و قیمت خرید کشمش ممتاز صادراتی ایران را استعلام گرفته و در صورت کسب رضایت می توانید نسبت به سفارش اقدام کنید.

برای خرید انواع کشمش و مویز از این مجموعه توجه داشته باشید که قیمت این محصولات با توجه به نوسانات شدید بازار فقط 48 ساعت اعتبار دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما