مرکز تولید کشمش آفتابی ضایعاتی کاشمر

این مجموعه مرکز تولید کشمش آفتابی ضایعاتی با کیفیت های متنوع می باشد این محصول که در مصارفی نظیر تولید الکل ، سرکه و شیره گیری استفاده می شود از تولیدات منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان می باشد برای درخواست سفارش با قسمت فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

مرکز تولید کشمش آفتابی ضایعاتی کاشمر

انواع کشمش کاشمر

تولید کشمش کاشمر

منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی را بیشتر تاجران و شرکت های بازرگانی که در زمینه خرید و فروش کشمش فعالیت دارند می شناسند و همه ساله مقادیری زیادی از کشمش سبز و زرد قلمی و کشمش آفتابی از این منطقه در بازار داخل و صادراتی عرضه می شود.

مهم ترین محصول منطقه کاشمر با کیفیت منحصر به فرد کشمش قلمی در رنگ های سبز و زرد با ظاهری کشیده و باریک تا یک بند انگشت و در دو نوع هسته دار و بدون هسته می باشد که به عنوان آجیل در تنقلات ، نخودچی و به جای قند همراه چای استفاده می شود.

یکی از پرفروش ترین و گران ترین ضایعات ها در بازار کشمش ایران که حتی به خارج از کشور نیز صادر می شود کشمش آفتابی ضایعاتی کاشمر می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در کارخانجات شکلات سازی و مصارف صنعتی نظیر تهیه و تولید الکل طبی ، الکل و شیره گیری استفاده می شود.

کشمش آفتابی ضایعاتی کاشمر به کشمش شیره دار و کاملاً ارگانیک و طبیعی مشهور شده زیرا درصد تیزاب ، گوگرد و روغن آن صفر بوده و بازدهی ، درصد خلوص و درصد قند و شیرینی آن نیز بالا می باشد این محصولات به صورت تمیز ، بدن دم و سورت شده در کیسه های 30 کیلویی و یا کارتون های 5 و 10 کیلویی در بازار داخل عرضه می شود.

 کشمش آفتابی ضایعاتی

مرکز تولید کشمش آفتابی ضایعاتی کاشمر

یکی از انواع کشمش که در سبد فروش این مجموعه قرار داده شده است کشمش آفتابی ضایعاتی کاشمر است که مشتریان می توانند برای سفارش با مدیر فروش کارخانه تماس بگیرند و نوع محصول درخواستی خود را اعم از کشمش پوچ و ضعیف ، غوره ، پشت لیزر کشمش طلایی و آفتابی را اعلام کنند تا سفارش این محصولات را در کمترین زمان ممکن آماده و با شرکت های حمل و نقل و باربری ارسال نماید.

کارگاه و مرکز تولید کشمش آفتابی ضایعاتی این مجموعه در منطقه کاشمر خراسان می باشد که کشمش فله همراه با چوب و دم را با کمک دستگاه سورت تمیز و پاک کرده و در کارتون و کیسه بسته بندی و عرضه می کند قابل ذکر است که کشمش آفتابی کاشمر چون عاری از آلودگی های خاکی است شستشو داده نمی شود.

این مجموعه علاوه بر انواع کشمش کاشمر محصولاتی دیگر نظیر کشمش پلویی سیاه ، کشمش تیزابی ، کشمش پلویی زرد و انواع مویزهای ایرانی مانند مویز ریش بابا قهوه ای تیره و روشن ، سرخ بش ، سیاه شیراز و مویزهای بدون هسته ازبک و افغان را به بهترین کیفیت ممکن و در بسته بندی شکیل و مستحکم آماده و به سراسر ایران و خارج از کشور ارسال می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما