سفارش کشمش پلویی سیاه تاکستان

این مجموعه مرکز توزیع و سفارش کشمش پلویی سیاه تاکستان با بهترین کیفیت می باشد که بدون واسطه و مستقیم از کارخانه کشمش به صورت حضوری و اینترنتی قابل خرید و سفارش است کافی است با واحد فروش مجموعه ارتباط بگیرید. نخود سفید عمده طبق لیست قیمت در بازار به فروش می رسد.

سفارش کشمش پلویی سیاه تاکستان

کشمش پلویی سیاه

کشمش پلویی سیاه

کشمش پلویی از پرفروش ترین انواع کشمش در بازار داخل و صادرات محسوب شده که در رنگ های مختلف سیاه ، طلایی ، قهوه ای روشن و خرمایی و دو نوع هسته دار و بدون هسته یافت می شود این محصولات در مصارف غذایی ، در کارخانجات کیک و کلوچه و شیرینی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین نخود شکلاتیدر بازار دارای فروش بالایی برخوردار می باشند.

باغدار بعد از چیدن انگور بیدانه در شهریور ماه با توجه به شرایط بازار که انجام می دهد تصمیم می گیرد که چه نوع کشمشی با این انگور تهیه کند که ممکن است تیزابی ، آفتابی و انگوری باشد. در هر صورت محصول مورد نظر را تولید و در ادامه برای فراوری و بسته بندی کشمش فله همراه با دم و چوب را به کارخانه می برد و آنجا کارهایی نظیر شستشو، دم کنی، سورت شدن و روغن زنی انجام و محصول نهایی را در کارتون های 9 کیلویی که 8.5 کیلو خالص کشمش دارد برای بازار داخل بسته بندی می کند البته برای صادرات کشمش بسته به نظر مشتری دارد که چه وزنی باشد ولی عموما کارتون های 5 لایه با وزن 10 کیلویی استفاده می گردد.

کشمش پلویی سیاه معروف به پلویی آفتابی بیشتر فروش آن در بازار داخل بوده و در دو سایز ریز و درشت موجود می باشد و تقریبا کسی هم نیست که نام آن را نشنیده باشد این محصول در زیر نور آفتاب تولید شده  و در ظاهر سیاه رنگ دیده می شود ولی رنگ واقعی آن قرمز پررنگ یا سوخته می باشد.

از مهم ترین مراکز تولید کشمش پلویی سیاه یا آفتابی می توان مناطقی از استان قزوین مانند تاکستان ، شال ، اسفرورین و نرجه و همچنین ملکان و بناب آذربایجان شرقی را نام برد که در حجم بالا این محصول را تولید و در طول سال امکان تامین آن وجود دارد.

سفارش کشمش پلویی

سفارش کشمش پلویی سیاه تاکستان

این مجموعه برای آگاه سازی مشتریان اقدام به راه اندازی چندین سایت نموده تا ضمن آشنایی با محصولات مجموعه و کسب اطلاعات بتوانند با دید باز و اطمینان خاطر سفارش خود را بدهند در واقع این سایت ها به منزله فروشگاه اینترنتی نیست بلکه پل اتصال مشتری به کارخانه کشمش می باشد تا مشتری بدون واسطه مستقیم برای سفارش به کارخانه وصل گردد.

 

**** برای سفارش کشمش پلویی سیاه تاکستان که بهترین نوع کشمش پلویی در ایران شناخته شده می توانید با مدیر فروش کارخانه کشمش جناب آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته تا کارهای مربوط به سفارش شما را ثبت و محصول شما را به نقطه ای از ایران که هستید با کمترین زمان ممکن ارسال نماید.

اینکه مشتریان بارها با مدیر فروش کارخانه تماس می گیرند و ابراز می کنند که این محصول را کارخانه های دیگر با قیمت پایین تر می فروشدبرای آگاه سازی در پاسخ این دوستان باید گفت که قیمت کشمش فله در بیشتر مراکز تولیدی یکی است ولی متاسفانه بعضی کارخانه ها دستگاه های غوره گیر را در بالاترین دقت ممکن تنظیم نمی کنند و میزانی از غوره را نمی گیرند و در قسمت سورت هم دیده می شود محصول یک بار سورت شده و بار یک دست و خوش رنگ نیست که اینها باعث می شود قیمت تمام شده کشمش پایین تر بیاید. و ارزان تر قیمت داده شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما