عرضه کشمش فله آفتابی در کرج

عرضه کشمش فله آفتابی در کیسه و گونی و به صورت بسته بندی شده کارتونی در این مجموعه تولید و فرآوری شده و برای فروش در داخل کشور به ویژه بازار کرج ارسال می شود برای سفارش این محصولات مستقیم از کارخانه با بخش فروش این سایت ارتباط بگیرید.

عرضه کشمش فله آفتابی در کرج

 عرضه انواع کشمش مجموعه

عرضه انواع کشمش مجموعه

به واقع در بین میوه ها انگور محصولی است که بیشترین قابلیت مصرفی را دارد یعنی علاوه بر اینکه خود انگور درانواع مختلف برای تازه خوری به فروش می‌رسد بلکه محصولاتی از قیبل کشمش در جنس و کیفیت های متنوع ، شیره ، آبغوره و سرکه نیز از آن به دست می آید.

عرضه کشمش در این مجموعه معمولاً به دو صورت فله و بسته بندی شده انجام می شود کشمش فله در واقع همان محصولی است که باغدار تولید کرده و همراه با دم ، شاخه ، گرد و خاک می باشد که برای فرآوری به کارخانه برده می شود و در آنجا اقداماتی از قبیل دم گیری ، شستشو ، بودجاری ، سورت کردن و بسته بندی انجام می شود عرضه کشمش فله در بازار با گونی معمولاً برای کشمش ضایعاتی و درجه 3 در کیسه های 30 کیلویی انجام می گیرد.

 

**** کشمش بسته بندی شده با کیفیت درجه 1 و 2 و صادراتی به صورت کارتونی یا سلفون های کوچک انجام می شود که برای عرضه داخلی در کارتون های 3 لایه و اوزان 5 و 9 کیلو با احتساب وزن کارتون محاسبه می شود اما عرضه صادراتی در کارتون های 5لایه و وزن 5 و 10 کیلو خالص و همچنین در بسته های سلفونی با وزن 500 گرم ، 1 ، 2 کیلو دارای طرح و لیبل کارخانه یا خود شرکت و مشتری روی بسته بندی درج می گردد.

یکی از بازارهای بزرگ خشکبار ایران با پتانسل بالا در کنار تهران و تبریز بازار کرج می باشد مشتریان در این کلان شهر اگر می خواهند مستقیم از کارخانه کشمش به صورت حضوری ، غیرحضوری و اینترنتی سفارش بدهند نیاز است که برای هماهنگی و مشاوره با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرند.

عرضه کشمش فله آفتابی در کرج

عرضه کشمش فله آفتابی در کرج

کشمش معمولاً به صورت آفتاب خشک یا سایه خشک و تیزابی تولید می شود مشتریان کشمش فله به دنبال خرید محصول آفتابی می باشند که از لحاظ کیفیت ، جنس ، بازدهی و ارزش غذایی بالاتر بوده و هیچ ماده افزودنی مانند تیزاب ، گوگرد و روغن و حتی آب در تولید به آن اضافه نمی شود.

 

**** قیمت امروز انواع کشمش عرضه شده این مجموعه برای بازار کرج در تاریخ 99/8/14 به شرح زیر می باشد:

  1. کشمش فله آفتابی خوراکی                      کیلویی 22000 تومان
  2. کشمش فله آفتابی آبگیری                       کیلویی 16000 تومان
  3. کشمش پشت لیزر فله                            کیلویی  15000 تومان
  4. کشمش مویز فله ریش بابا                        کیلویی 18000 تومان
  5. کشمش مویز فله سیاه شیراز                      کیلویی 31000 تومان

این مجموعه جهت تامین بهترین و مرغوبترین خشکبار از جمله کشمش برای مشتریان تعهد و صداقت را در اولویت کار خود قرار داده است تا خریداران از سفارش خود کمال رضایت را داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما