کارخانه فروش کشمش پلویی بی دانه

کارخانه فروش کشمش پلویی بی دانه در طیف رنگی طلایی ، قهوه ای و سیاه این مرکز در ملکان آذربایجان واقع شده و انواع کشمش را برای بازار داخل و صادرات با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تولید ، فرآوری و بسته بندی می کند. برای اطلاع از قیمت محصولات با بخش فروش کارخانه تماس بگیرید.

کارخانه فروش کشمش پلویی بی دانه

انواع کشمش پلویی بی دانه ایران

کشمش پلویی بی دانه

یکی از انواع کشمش تولید شده در ایران که مصرف بالایی در کنار پخت برنج ، کیک و کلوچه دارد کشمش پلویی می باشد که در طیف رنگی طلایی ، قهوه ای و سیاه موجود بوده و فروش زیادی در بازار داخل و صادرات به خود اختصاص داده است.

کشمش پلویی معمولاً در دو نوع دانه دار و بی دانه موجود بوده که معمولاً بیشتر نوع بی هسته آن مورد استفاده قرار می گیرد گفتنی است که اکثر کشمش های پلویی را از یک نوع انگور گرفته اما به شیوه های مختلف تولید و فرآوری می کنند.

انواع کشمش پلویی که در کشور ما تولید می شود معمولاً سه نوع می باشد که در زیر به آن اشاره می کنیم :

  1. کشمش پلویی سیاه : در واقع همان کشمش آفتابی که بخش اعظم فروش آن در بازار داخل می باشد.
  2. کشمش پلویی طلایی : محصولی صادراتی و لوکس که در واقع همان کشمش انگوری طلایی یا گلدن می باشد.
  3. کشمش پلویی قهوه ای : فراوان ترین کشمش تولیدی در ایران که همان کشمش تیزابی سلطانی می باشد.
از مراکز مهم تولید کننده انواع کشمش پلویی بی دانه می توان به تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، ملکان و بناب آذربایجان را نام برد که بیشترین صادرات انواع این محصولات از این مناطق صورت می گیرد.

کارخانه فروش کشمش پلویی بی دانه

کارخانه فروش کشمش پلویی بی دانه

از دیرباز در ایران انواع کشمش توسط باغداران به روش های مختلف تولید گشته است که آنها پس از چیدن انگور به روشهای آفتاب خشک ، سایه خشک و روش تیزابی انگور را تبدیل به کشمش می کردند و سپس برای فرآوری و بسته بندی به کارخانه می بردند.

در کارخانه کشمش برای فرآوری کارهایی نظیر شستشو و تمیز کردن ، دم کنی ، حذف چوب و ضایعات ، سورت کردن ، روغن زنی و بسته بندی در کارتون های با وزن 10 کیلویی خالص ، لیبل دار و شیرینگ شده برای صادرات و کارتون 9 کیلویی 8.5 کیلو خالص کشمش سه لایه برای بازار داخل عرضه می کنند.

البته در کشورهای صنعتی و پیشرفته تمامی کارهای مربوط به تبدیل انگور به کشمش در کارخانه و با دستگاه هایی نظیر مایکروفر انجام می شود که درصد آفات و ضایعات آن را به حداقل خواهد برسانند.

این مجموعه کارخانه فروش کشمش پلویی بی دانه در ملکان دارد که مشتریان برای سفارش می توانند حضوری در کارخانه تشریف بیاورند و یا اینکه به صورت غیرحضوری با مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفته تا ایشان ضمن معرفی انواع محصولات امور مربوط به سفارش را کامل انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما