فروش مستقیم کشمش بدون هسته کارخانه

در این مجموعه فروش مستقیم کشمش بدون هسته کارخانه برای عرضه در بازار داخل و همچنین صادرات امکان پذیر است مشتریانی که قصد سفارش این محصولات را در قالب بسته بندی کارتونی و فله ای در کیسه دارند در خواست می شود با قسمت فروش کارخانه ارتباط تلفنی برقرار کنند.

فروش مستقیم کشمش بدون هسته کارخانه

کشمش بدون هسته در ایران

کشمش بدون هسته

در کشور ما انواع کشمش بدون هسته و هسته دار در طیف رنگی متنوع در مناطق مختلف کشور تولید می شود که به صورت بسته بندی کارتونی کاملاً تمیز و فرآوری شده و همچنین بسته بندی فله ای در کیسه و گونی عرضه می شود.

به طور کلی بیشتر مصرف کنندگان تمایل به خرید کشمش بدون هسته فرآوری شده و به صورت بسته بندی در کارتون هستند که در واقع قیمتش نسبت به کشمش هسته دار نیز گران تر می باشد و اما کشمش های بسته بندی شده فله ای در کیسه حال چه هسته دار و چه بی هسته بیشتر برای بحث آبگیری و ضایعات می باشد که از نظر اقتصادی صرفه داشته باشد. 

از مراکز مهم تولید انواع کشمش بدون هسته در ایران می توان به شهرهای زیر اشاره کرد :

 

  1. کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی که برند تولیدی کشمش سبز و زرد قلمی می باشد.
  2. تاکستان قزوین که تولید کننده مهم کشمش پلویی آفتابی و کشمش تیزابی می باشد.
  3. ملایر همدان که تولید کننده برتر کشمش تیزابی می باشد.
  4. ملکان و بناب آذربایجان که مرکز تولید کشمش انگوری یا گلدن ، کشمش تیزابی می باشد.
  5. شهرهای شیراز ، اراک ، زنجان ، قوچان و درگز خراسان نیز از مراکز مهم کشمش بی هسته می باشند.
کشور ایران با توجه به نوع اقلیم و شرایط آب و هوایی خاص در مناطق مختلف تنوع کشمش های بدون هسته از نظر ظاهری و رنگ ، اندازه متفاوت می باشد که همین مسئله سبب جذب خریداران زیادی از کشورهای مختلف به سمت بازار خشکبار ایران شده است .

فروش مستقیم کشمش

فروش مستقیم کشمش بدون هسته کارخانه

این مجموعه با طراحی چندین سایت به مشتریان واقعی کشمش چه در داخل ایران و چه خارج از کشور این امکان را می دهد که بتوانند مستقیم به کارخانه کشمش متصل شوند و اطلاعات زیادی را در مورد انواع کشمش ایران ، قیمت و کیفیت آنها کسب نمایند و در انتها اگر رضایت داشته باشند می توانند سفارش خود را قطعی نمایند.

 

**** در این مرکز انواع کشمش بدون هسته نظیر کشمش سبز و زرد قلمی ، کشمش تیزابی طلایی و خرمایی ، کشمش انگوری گلدن ، کشمش پلویی آفتابی و همچنین انواع مویز ایرانی و وارداتی به صورت مستقیم از کارخانه و بدون هیچ واسطه ای عرضه می شود.

مجموعه لعل تاک مرکز فروش مستقیم کشمش بدون هسته کارخانه برای بازار داخل و صادرات می باشد مشتریان می توانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرند تا از طریق پیام رسان واتساپ عکس و فیلم محصولات اشاره شده را به همراه قیمت برای ایشان ارسال کند و در ادامه می توانند در مورد خرید محصولات نیز وارد مذاکره شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما