کارخانه تولید کشمش سبز کاشمر

این مجموعه کارخانه تولید کشمش سبز و طلایی قلمی در منطقه کاشمر خراسان رضوی دارد که این محصولات را با کیفیت ممتاز و قیمت پایین تر از بازار در کارخانه فرآوری و بسته بندی آماده و در بازار داخل و صادراتی عرضه می کند.

کارخانه تولید کشمش سبز کاشمر

کشمش سبز تولید کاشمر

 کشمش سبز کاشمر

منطقه برند تولید کشمش سبز و زرد قلمی در شرق ایران شهرهای کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی می باشد که محصولات ممتاز و منحصر به فردی را تولید کرده که نه تنها در ایران بلکه در دنیا بی نظیر می باشد و همه ساله تاجران زیادی از کشورهای مختلف برای سفارش این کشمش ها به این مناطق می آیند.

کشمش سبز معمولاً از انگور پیکامی و عسکری به دست می آید که کشمش نوع پیکامی کشیده و دراز و بدون هسته بوده و بیشتر ب برای صادرات استفاده می شود ولی کشمش نوع عسکری جمع تر بوده و دارای هسته می باشد در واقع در باغ های انگوری چون این رقم ها با هم مخلوط می باشد لذا در کارتون های فراوری شده کشمش ممکن است در آن نوع هسته دار نیز موجود باشد.

در سال 99 به خاطر خسارت ناشی از تگرگ حجم کشمش سبز کاهش یافت و از طرف دیگر نیز با توجه به افزایش نرخ ارز تاجرانی از افغانستان و پاکستان در کارخانجات تولید کشمش این منطقه حضور یافتند و حجم بسیار بالایی از این محصولات را خریداری کردند و قیمت این کشمش را به صورت تصاعدی تا کیلویی 100 هزار تومان گران کردند که این شرایط برای بازار داخل وضعیت نابسامانی را ایجاد کرده و بعضی از مردم دیگر توان خرید این کشمش براشون سخت شده است.

این نابسامانی بازار به نفع باغدار ، کارخانه دار و مشتری واقعی نیست و فقط دلال ها و واسطه ها متاسفانه سود برده و به بدتر شدن شرایط نیز دامن می زنند و در این وضعیت که قیمت ها ثابت نیست دیگر هیچ کشوری تمایل پیدا نمی کند که این کشمش را از ایران وارد کند چون اصلاً براشون به صرفه نیست. 

تولید کشمش سبز

کارخانه تولید کشمش سبز کاشمر

کشمش سبز تولید کاشمر که به آن کشمش آجیلی و پیکامی نیز گفته می شود در داخل اتاق های مخصوصی که دور تا دور آن دارای دیوارهای سوراخ دار بوده  و روی سیم های مفتولی پس از طی مراحلی که در تخصص باغداران کاشمری است به دست می آید این کشمش هم در بازار داخل و هم صادرات فروش بسیار بالایی دارد.

 

**** کارخانه تولید کشمش سبز کاشمر دارای دستگاه سورتینگ لیزری می باشد که این محصولات را برحسب رنگ ، اندازه و سایز درجه بندی کرده و در کارتون های 3 ، 5 و 10 کیلویی بسته بندی و در بازار عرضه می کند.

اگر قصد خرید مستقیم از کارخانه تولید کشمش سبز کاشمر را دارید می توانید ضمن ارتباط با مدیر فروش کارخانه اطلاعاتی از انواع محصولات ، قیمت و موجودی آنها را گرفته و در صورت نیاز فیلم ، عکس و حتی نمونه از انواع کشمش ها را دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما