فروش کشمش سبز صادراتی کاشمر درب کارخانه

فروش کشمش سبز صادراتی و نخود قرمز با کیفیت مرغوب و درجه یک که از بهترین تولیدات منطقه کاشمر می باشد در این سایت  انجام می شود صادرکنندگانی که قصد خرید انواع کشمش کاشمر مستقیم از درب کارخانه را دارند می توانند با بخش فروش این مجموعه تماس بگیرند.

فروش کشمش سبز صادراتی کاشمر درب کارخانه

کشمش سبز صادراتی

کشمش سبز صادراتی

کشمش سبز محصولی از منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان که از انگور پیکامی و عسکری به دست آمده که در بین مردم برای آجیل و تنقلات مصرف بالایی دارد و خواص درمانی از قبیل رفع کم خونی ، تقویت ذهن و حافظه ، درمان ناراحتی معده و پیشگیری از پوکی استخوان داشته و وجود آنتی اکسیدان های موجود در آن نفش ضد تخریبی دارد.

کشمش سبز حاصل از انگور پیکامی کشیده ، دراز و بدون هسته بوده و در عوض نوع عسکری دارای دانه های ریز و از نظر ظاهری نقلی و کوتاه تر از پیکامی می باشد. بادام درختی تواضع دارای فروش بالایی در بازار برخوردار می باشند.

 

****  کشمش سبز صادراتی باید خالص و عاری از هیچ گونه آلودگی باشد یعنی این دو نوع کشمش پیکامی و عسکری با هم مخلوط نشده باشد که بار یکدست و ممتاز باشد در غیر این صورت امکان برگشت محصول وجود دارد . که این در مورد صادرات به کشورهایی مانند : کانادا ، سوئیس و امارات  دقیق رعایت می شود. اما تاجران بعضی کشورها مانند افغانستان و پاکستان برحسب بازار هدفی که دارند همه نوع محصولی از نوع درجه یک تا متوسط را خریداری می کنند.

انواع کشمش سبز تولید شده در منطقه کاشمر براساس دود گوگردی که به داده می شود شامل کشمش سبز ارگانیک ، کشمش سبز نیمه دودی یا آجیلی و کشمش طلایی و زرد قلمی طبقه بندی می شود. هر چه دود گوگرد بیشتر به کشمش سبز داده شود رنگ آن زردتر و مقاومت آن در برابر آفات ، حشرات بیشتر و ماندگاری ، طول عمر آن بالاتر می شود.

فروش کشمش سبز صادراتی

فروش کشمش سبز صادراتی کاشمر درب کارخانه

آغاز فصل فروش کشمش سبز صادراتی کاشمر در مهر ماه 99 متاسفانه با آشفتگی بازار ارز و اوضاع بحرانی ناشی از ویروس کرونا در کشور ما همراه بود که تحت تاثیر این شرایط  بازار دچار رکود شده بود اما با ورود تجار و بازرگانان پاکستانی و دیگر کشورها به یک باره قیمت این محصولات افزایش یافت تا جایی که قیمت کشمش فله آن همراه با دم و شاخه تا کیلویی 28000 تومان رسید اما با توجه به کاهش ارزش پولی ملی ایران در برابر دلار روز به روز به تعداد مشتریان صادراتی این محصول افزوده می شود.

 

**** قیمت امروز انواع کشمش صادراتی کاشمر در تاریخ 99/08/01 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش سبز قلمی درجه یک در کارتون 10 کیلویی خالص          کیلویی     55000 تومان
  2. کشمش زرد قلمی درجه یک در کارتون 10 کیلویی خالص           کیلویی     36000 تومان

 

**** نکته اینکه کارتون های بسته بندی محصولات کاشمر در کارتون های 5 و 10 کیلویی می باشد که معمولاً برای فروش در بازار داخلی با احتساب وزن کارتون عرضه صورت می گیرد اما برای صادرات وزن کارتون محاسبه نشده و محصول خالص  می باشد.

مجموعه لعل تاک مرکز فروش کشمش سبز صادراتی کاشمر که مستقیم از کارخانه تولید ، فرآوری و بسته بندی این محصولات را عرضه می کند برای سفارش کشمش کاشمر با مدیر فروش مجموعه جناب آقای نادری فر ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما