فروش ویژه کشمش تیزابی کارخانه

مشتریان گرامی فروش ویژه کشمش تیزابی کارخانه با کیفیت ممتاز و بسته بندی شکیل و مستحکم در واحد تولیدی کشمش این مجموعه انجام می گیرد اگر قصد سفارش این محصولات را برای بازار داخل و صادرات دارید می توانید با بخش فروش کارخانه وارد مذاکره شوید.

فروش ویژه کشمش تیزابی کارخانه

کشمش تیزابی کارخانه

 کشمش تیزابی کارخانه

یکی از انواع کشمش تولید شده در ایران که هم در بازار داخل و هم صادرات فروش بالایی دارد کشمش تیزابی می باشد مهم ترین خاستگاه های تولید این محصول تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، ملکان و بناب آذربایجان و قوچان خراسان می باشد که همه ساله مقادیری زیادی از این محصول را تولید می کنند.

در تولید کشمش تیزابی بعد از چیدن انگور به مدت چند ثانیه آن را در مایع تیزاب که ترکیبی از آب ، کربنات پتاسیم و روغن کشمش می باشد آغشته کرده و در ادامه در آفتاب پهن شده تا خشک شود ممکن است به کشمش تیزابی نیز دود گوگرد داده شود تا رنگ آن کهربایی و روشن شود و این امکان هم وجود دارد که به آن دود گوگرد نزنند و در نتیجه محصول نهایی تبدیل به کشمش تیزابی خرمایی می شود.

کارهای فراوری ، شستشو و سورتینگ کشمش تیزابی در کارخانه صورت می گیرد که آنجا براساس درجه کیفی ، اندازه و رنگ کشمش درجه بندی می شود و در انتها روغن خورده و در کارتون های 9 کیلویی که 8.5 کیلو کشمش دارد برای بازار داخل و کارتون های 5 لایه با وزن معمولاً 10 کیلو خالص ، دارای لیبل و شیرینگ شده برای صادرات بسته بندی و عرضه می شود.

کشمش تیزابی کارخانه رنگ روشن مشتریان زیادی در روسیه و اوکراین دارد و نوع خرمایی هم در کشورهایی اورپایی که باقیمانده درصد سموم و گوگرد برایشان مهم است و بیشتر محصولات ارگانیک مصرف می کنند مشتریان زیادی دارد.

پیش بینی می شود با توجه به فروش خوب کشمش تیزابی در سال 99 هم در بازار داخل و هم صادرات در فصل جدید کشمش سال 1400 نیز بیشتر باغداران تمایل به تولید این محصول داشته باشند زیرا که از دو جهت فروش دارند و سود سرشاری نصیب شان می شود.

فروش کشمش تیزابی

فروش ویژه کشمش تیزابی کارخانه

یکی از مراکز مهم تولید کشمش تیزابی منطقه ملکان و بناب آذربایجان می باشد که در کنار کشمش انگوری طلایی این محصول را در درجات کیفی متنوع تولید و عرضه می کنند این مجموعه نیز یک واحد تولیدی کشمش با ظرفیت روزانه 22 تن در ملکان تحت پوشش دارد که فروش ویژه کشمش تیزابی کارخانه را برای بازار داخل و صادرات به صورت تخصصی و حرفه ای در دستور کار خود قرار داده است.

این مجموعه در راستای آگاه سازی بیشتر انواع محصولات برای مشتریان اقدام به راه اندازی چندین سایت نموده که ارتباط بیشتری با خریداران واقعی برقرار کرده و آنها را در کمال آرامش مستقیم به کارخانه کشمش متصل کند پس اگر قصد سفارش دارید کافی است با مدیر فروش کارخانه در هر کجای ایران یا دنیا که باشید فرقی نمی کند ارتباط برقرار کنید و خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما