تامین کننده برتر کشمش انگوری صادراتی

مشتریان محترم اگر دنبال تامین کننده کشمش انگوری صادراتی با بهترین کیفیت ممکن می باشید می توانید از تجارب این مجموعه بهره بگیرید کافی است برای کسب اطلاعات بیشتر از محصولات موجودی و استعلام قیمت با بخش فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

تامین کننده برتر کشمش انگوری صادراتی

تولید کشمش انگوری

تامین کشمش انگوری

کشمش انگوری یا کشمش پلویی طلایی از بهترین و لوکس ترین انواع کشمش صادراتی به شمار رفته که در مناطق خاصی از ایران مانند ملکان و بناب و مراغه استان آذربایجان شرقی و ملایر همدان تولید می شود البته در مراکزی دیگر نظیر تاکستان قزوین  نیز به تازگی در این زمینه فعالیت تولیدی خود را شروع کرده اند.

گفتنی است که کشمش انگوری بدون هسته بوده رنگ طلایی دارد و ماندگاری بالایی دارد و در طول سال نیز امکان تامین آن وجود دارد لذا قسمت عمده فروش آن بازارهای جهانی کشورهای مختلف می باشد و در بازار داخل خیلی کم فروش دارد ولی اگر مشتری داخلی هم در حجم کم نیاز داشته باشد این مجموعه امکان تامینش را فراهم می کند.

در تولید کشمش انگوری از مایع تیزاب و دود گوگرد استفاده می شود البته در منطقه ملکان پس از آغشته کردن انگور به مایع تیزاب آن را به بارگاه انتقال داده و به صورت عمود بر زمین آویزان می کنند و در ادامه نیز دود گوگرد به انگور می دهند تا کشمش تولید شده رنگ زرد طلایی داشته باشد.

کشمش طلایی همراه با دم و چوب را به کارخانه فراوری انتقال می دهند و آنجا بعد از شستشو و تمیز کردن به گرمخانه انتقال داده می شود سپس به درخواست بعضی مشتریان بخصوص کشورهای عربی دوباره نیز در کارخانه دود گوگرد به کشمش داده می شود تا رنگ آن طلایی تر شود در ادامه با دستگاه سورتینگ لیزر از لحاظ سایز ، اندازه و رنگ دسته بندی می شود و در آخر نیز به کشمش روغن زده و در کارتون های 5 و 10 کیلویی بسته بندی و شرینک می شود. 

تامین کشمش صادراتی

تامین کننده برتر کشمش انگوری صادراتی

این مجموعه به عنوان تامین کننده برتر کشمش انگوری صادراتی این امکان را به مشتریان می دهد که بتوانند به صورت حضوری در کارخانه تشریف فر شوند و ضمن بازدید از خط تولید و انواع محصولات در صورت تایید و کسب رضایت نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایند.

البته بعضی مشتریان از خارج کشور هستند که امکان حضور آنها ممکن است در کارخانه وجود نداشته باشد و آنها بخواهند سفارش غیرحضوری داشته باشند این نوید به ایشان نیز داده می شود که امکان تامین انواع کشمش و مویز برای آنها با بهترین کیفیت و ارسال آن وجود دارد گفتنی است که این مجموعه در راستای همکاری با مشتریان محترم کلیه کارهای مربوط به حمل و نقل ، استاندارد ، گواهی بهداشت ، اظهار و ترخیص برای این مشتریان را کامل انجام خواهد داد.

ممکن است تامین کننده کشمش انگوری در ایران زیاد باشند ولی دقت داشته باشید که خیلی از این افراد واسطه و دلال هستند که کشمش فله را از باغدار خریداری کرده و به کارخانه تحویل داده و آنجا فراوری و بسته بندی می شود اگر می خواهید که مستقیم با کارخانه کشمش ارتباط بگیرید کافی است با مدیر فروش آن در این سایت ارتباط بگیرید و در مورد سفارش خود وارد مذاکره شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما