مرکز عرضه مویز سیاه ایران

مرکز عرضه مویز سیاه ایران با کیفیت مرغوب با قیمتی مناسب از تولید به مصرف در این سایت قرار دارد اگر قصد خرید این محصولات به صورت جزئی و عمده را دارید می توانید با بخش فروش مجموعه ارتباط برقرار کنید.

مرکز عرضه مویز سیاه ایران

مویز سیاه در ایران

مویز سیاه ایران

یکی از انواع فراورده های انگور در کنار کشمش انواع مویز بوده که در رنگ های سیاه ، قهوه ای تیره و روشن ، قرمز سوخته به صورت دانه دار و بی دانه تولید می شود این محصولات کاملاً ارگانیک و طبیعی بوده و در زیر نور آفتاب خشک شده و هیچ ماده افزودنی مانند تیزاب ، دود گوگرد و روغن به آن اضافه نمی شود.

مویز سیاه یکی از بهترین انواع مویز که بسیار مقوی و پرخاصیت می باشد و در استان های فارس ، قزوین و کردستان تولید می شود البته حجم تولید این نوع مویز زیاد نیست زیرا ماندگاری و طول عمرش پایین بوده و قبل از فصل گرما موجودی آن به اتمام می رسد این محصول علاوه بر فروش در بازار داخل برای صادرات نیز مشتری زیادی دارد.

مویز سیاه ایران بیشتر دارای هسته نرم بوده که از نوع انگور شانی و ترکمن به دست می آید و به خاطر کیفیت اعلا خیلی سریع به قیمت مناسب به فروش می رسد گفتنی است که در کشور ما مویز سیاه بدون هسته بسیار کم تولید می شود.

برای رفع نیاز مردم معمولاً مویز سیاه بدون هسته را از کشورهای افغانستان و ازبکستان وارد می کنند و تحت عناوینی مانند مویز ازبک و افغان در بازار به فروش می رسد البته در چند سال اخیر با توجه به افزایش بی سابقه نرخ ارز قیمت این مویزها بسیار گران شده و برای مثال مویز سیاه کیلویی 27000 تومان سال 97 در حال حاضر کیلویی 125000 تومان قیمت می خورد لذا بعضی از افراد جامعه دیگر توان خرید آن را نداشته و به ناچار از سفره غذایی آنها حذف گردیده است.

 عرضه مویز سیاه

بازار فروش مویز سیاه ایران

در سبد فروش محصولات این مجموعه علاوه بر انواع کشمش سبز و زرد قلمی ، کشمش پلویی طلایی ، آفتابی و تیزابی انواع مویز ایرانی و بخصوص مویز سیاه ایران نیز می باشد که علاوه بر بازار داخل سابقه صادرات این مویزها را به کشورهای انگلیس ، مالزی ، هلند و اتیوپی را دارد  در واقع در این مجموعه این امکان به مشتریان داده می شود که بتوانند هر نوع کشمش و مویز مورد نیاز خود را از سفارش دهند.

 

**** بازار عرضه مویز سیاه در ایران رونق بسیار خوبی دارد و این محصول تا قبل از عید معمولاً به اتمام می رسد و این نشان از استقبال مردم از این مویز با کیفیت می باشد قابل ذکر است که این مویزها در کارتون های 10 کیلویی بسته بندی و به صورت کاملاً تمیز و پاک شده به فروش می رسد.

اگر قصد سفارش انواع مویز و بویژه مویز سیاه ایرانی و وارداتی را دارید کافی است با مدیر فروش مجموعه ارتباط گرفته تا مشاوره رایگان و اطلاعات تکمیلی در مورد محصولات از طریق ارسال فیلم و عکس به شما داده شود و در صورت کسب رضایت می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما