فروشنده مویز سیاه ازبک به صورت عمده

این مرکز فروشنده مویز سیاه ازبک به صورت عمده با بهترین کیفیت و قیمت مناسب می باشد برای سفارش این محصول وارداتی با بخش فروش مجموعه در این سایت ارتباط بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروشنده مویز سیاه ازبک به صورت عمده

مویز سیاه ازبک

مویز سیاه ازبک

از دانه های درشت انگور سیاه نوعی کشمش به نام مویز تولید می شود که بسیار خوش طعم و دلنشین و مقوی بوده و سرشار از مواد معدنی مانند آهن، پتاسیم، کلسیم و انواع ویتامین ها می باشد که نقش درمانی و تقویتی برای سلامتی انسان دارد.

مویز نیز مانند کشمش دارای رنگ های متفاوتی بوده و در طیف سیاه ، قرمز ، قهوه ای تیره و روشن و دو نوع هسته دار و بدون هسته یافت می شود که بیشتر مویزهای تولید شده در ایران دارای هسته چه نرم و چه سفت و سخت می باشد ، مهترین مراکز تولید آن در استان فارس ، قزوین و کردستان می باشد که سالیانه مقادیر زیادی از این محصولات تولید و در بازار داخل و حتی صادرات به خارج کشور عرضه می شود.

برای تامین مویز سیاه بدون هسته ناچار هستیم که این محصولات را از کشورهای افغانستان و ازبکستان وارد کرده و در بازار تحت عنوان مویز ازبک و افغان عرضه کرده این مویزها سیاه رنگ ، درشت و گوشتی ، خوش طعم و خوشمزه در اندازه های مختلف می باشند که از مبادی زمینی و دریایی به کشور وارد می شود.

با افزایش بی سایقه قیمت ارز در ایران قیمت مویز سیاه ازبک و افغان که براساس دلار قیمت گذاری می شوند نیز گران شده و دیگر توان خرید بسیاری از مردم برای این محصولات کاهش یافته لذا از سبد غذایی آنها حذف گردیده است اما هنوز هم بعضی شرکت های بزرگ بسته بندی مواد غذایی مانند کوروش این مویزها را خریداری کرده و در بسته بندی 250 تا 300 گرمی در فروشگاه های خود سراسر کشور عرضه می کند.

فروشنده مویز سیاه

فروشنده مویز سیاه ازبک به صورت عمده

این مرکز در کنار عرضه انواع کشمش و مویز ایرانی در سبد محصولات خود نیز مویزهای وارداتی نظیر ازبک و افغان را نیز قرار داده تا نیاز مشتریان متقاضی این محصولات را نیز تامین کند کارگاه تولید و فراوری مویز این مجموعه در شیراز بوده که از آنجا انواع مویز سفارش داده شده مشتریان را به سراسر کشور ارسال می کند.

در خرید این محصولات وارداتی باید مواردی نظیر نرمی ، تازگی و امسالی بودن محصول ، کیفیت ، طعم و مزه را دقت کرد که برای محقق شدن آن بایستی از مرکز و نمایندگی مطمئنی این محصولات را خریداری کرد تا متحمل ضرر نشوید و خیال تون راحت باشد. این مجموعه می تواند در این زمینه به شما کمک و یاری رساند.

مجموعه لعل تاک به عنوان فروشنده مویز سیاه ازبک به صورت جزئی و عمده می باشد که مشتریان محترم می توانند برای سفارش این محصولات با مدیر فروش کارخانه کشمش ارتباط گرفته تا ایشان مستقیم از کارگاه شیراز این مویزها را آماده و از طریق شرکت های باربری به سراسر ایران در کمترین زمان ممکن ارسال کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما