خرید مویز سیاه درشت امسالی

این مجموعه امکان خرید مویز سیاه درشت دانه دار و بی دانه امسالی را برای مشتریان فراهم می کند ،لذا تجار و شرکت هایی که قصد سفارش انواع مویز را برای بازار داخل و صادرات خارج از کشور دارند می توانند با بخش فروش این سایت تماس بگیرند.

خرید مویز سیاه درشت امسالی

مویز سیاه درشت امسالی

 مویز سیاه درشت

مویز به خاطر ارزش غذایی و استفاده هایی که در درمان دارد از سرانه مصرف بالایی در میان مردم برخوردار است. این محصول از جمله اقلام خشکباری است که در بازار ایران بصورت وسیع و در حجم زیاد خرید و فروش می شود. مویز به دو مدل هسته دار و بدون هسته تقسیم میشود که در رنگ های سیاه ، قرمز و قهوه ای موجود است.

تولید کشمش مویز بصورت ارگانیک و طبیعی سبب شده است که مشتریان صادراتی زیادی را در بعضی کشورهای اروپایی و عربی به سمت خود جلب نماید ، فروش انواع مویز در این مجموعه هم به شکل فله ای همراه با دم و چوب در کیسه ، گونی و هم به شکل پاک و بی دم شده در کارتن های 10 کیلویی بسته بندی شده عرضه می شود، تاجرانی که مایل به خرید این محصول هستند می توانند در حجم عمده این محصولات را از این مجموعه سفارش دهند.

بدون شک میتوان گفت تولیداتی را که این مجموعه عرضه و پخش می نماید از مرغوبترین محصولاتی است که در مناطق شاخصی از استان فارس همچون داراب ، بووانات، دشمن زیاری بصورت کاملا ارگانیک و بدون دخالت هیچ ماده ای نظیر تیزاب و روغن گوگرد تولید میشود و کلیه کارهای مربوط به فرآوری آن نیز بصورت سنتی انجام میشود.

خرید مویز سیاه درشت امسالی

نرخ خرید انواع مویز این مجموعه

مویز سیاه ، شانی ، ریش بابا ، فخری، بش و رطبی از جمله انواع مویز تولید شده در ایران می باشند  نرخ و قیمت این تولیدات در تاریخ 99/9/22 به صورت عمده برای پخش در بازار داخل و صادرات خارج از کشور به شرح ذیل می باشد:

 

  1. مویز سرخ بش دانه دار فله ای 26000 تومان و نوع تمیزشده در کارتن کیلویی30000 تومان
  2. مویز سیاه درشت و هسته دار فله ای همراه با دم و چوب 45000 تومان و فرآوری ، پاک شده 49000 تومان
  3. مویز فله ریش بابا آفتابی و تیزابی 18500 تومان و نوع تمیز و کارتن شده آن در حجم عمده 24000تومان
  4. مویز رطبی آفتابی ارگانیک فله 19000 تومان و نوع پاک شده در کارتن 24000 تومان
  5. مویز فخری قیمت کیلویی 27000 تومان

خرید مویز سیاه

خرید مویز سیاه درشت با بهترین کیفیت

بازه قیمت انواع مویز بسیار وسیع است و باتوجه به میزان کیفیت ، درشتی و رنگ آن تعیین قیمت می شود همواره ارزان تر بودن قیمت یک محصول به معنای قیمت رقابتی نمی باشد بلکه اگر یک محصول دو جور قیمت داده می شود درحقیقت به معنای کاستن از بخشی از کیفیت آن نیز می باشد. که شایان ذکر است که همواره رسالت ما در این مجموعه ارائه بهترین و مرغوبترین محصول با قیمتی مناسب برای مشتریان است.

این مجموعه مفتخر است که انواع مویز را با کیفیتی بی بدیل و بطور مستقیم از انبار این مجموعه در استان فارس به سراسر ایران و حتی برای صادرات به خارج از کشور ارسال می کند. شما می توانید برای خرید مویز سیاه درشت با بخش فروش این مجموعه ارتباط بگیرید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما