نمایندگی فروش کشمش پلویی کارخانه

این مرکز نمایندگی فروش کشمش پلویی کارخانه اعم از آفتابی ، تیزابی و طلایی با بهترین کیفیت ممکن می باشد مشتریانی که قصد خرید مسقیم از کارخانه را دارند می توانند برای تامین نیازشان به بخش فروش کارخانه کشمش در این سایت ارتباط بگیرند.

نمایندگی فروش کشمش پلویی کارخانه

کشمش پلویی در ایران

 کشمش پلویی کارخانه

یکی از فراوان ترین کشمش های تولید شده در ایران بدون شک کشمش پلویی می باشد ، مهم ترین مراکز تولیدی آن تاکستان قزوین ، ملایر همدان و ملکان و بناب آذربایجان می باشد که کارخانجات بزرگی در این مناطق کار فراوری و بسته بندی کشمش را انجام و آن را در بازار داخل و صادرات به خارج از کشور عرضه می کنند.

در واقع کشمش پلویی به کشمش سایز پایین تر از 10 میل نوع تیزابی و آفتابی گفته می شود فروش بسیار بیشتری داشته و مردم بیشتر از آن استفاده می کنند.البته سایز بالاتر از 10 میل را خوراکی می گویند که مصرفش کمتر است و بالطبع قیمتش نیز گران تر می باشد.

عرضه کشمش پلویی کارخانه در بازار داخل ایران در کارتون های با وزن 9 کیلو بوده  که 500 گرم وزن کارتون می باشد اما برای صادرات از کارتون های مستحکم که لایه بیرونی 3 لایه بوده و داخل کارتون نیز یک کمری 5 لایه گذاشته می شود و در انتها نیز کارتون ها شیرینگ می شود که کشمش در طول مسیر آسیب نبیند.

در مورد کیفیت کشمش پلویی موجود در ایران نیز می توان گفت که کشمش پلویی آفتابی و تیزابی تاکستان از نظر کیفیت حرف اول را در ایران می زند که این نشان از مهارت و تخصص باغداران این منطقه و ظرافت ، دقت بالای کارخانجات فرآوری آن می باشد اما اگر دنبال محصول با قیمت مناسبتر و کیفیت پایین تر هستید کشمش ملایر توصیه می شود.

گفتنی است که کشمش پلویی طلایی که از بهترین تولیدات منطقه ملکان و بناب آذربایجان می باشد کشمش لوکس و صادراتی به شمار رفته و قسمت اعظم آن به خارج از کشور و بخصوص کشورهای عربی ارسال می گردد.  

نمایندگی فروش کشمش

نمایندگی فروش کشمش پلویی کارخانه

این مجموعه مرکز تولید و بسته بندی انواع کشمش و مویز بوده که نمایندگی فروش کشمش پلویی کارخانه را نیز داشته و مشتریان واقعی می توانند ضمن هماهنگی به صورت حضوری در کارخانه و یا غیر حضوری و اینترنتی نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایند.

 

**** اگر مشتریان از سراسر ایران قصد سفارش داشتند دقت کنند حداقل خرید 10 کارتون بوده که از طریق باربری و شرکت های حمل و نقل در کمترین زمان ممکن ارسال صورت می گیرد اما اگر حجم سفارش آنها بالاتر رفت تخفیف ویژه ای بابت این مسئله بهشون داده خواهد شد.

معمولاً مراکز پخش و نمایندگی فروش کشمش در مراکز استان ها و شهرهای مختلف وجود دارد که شما می توانید نیاز خود را تامین کنید اما این مجموعه نیز به عنوان یک نماینده و مدیر فروش مشتریان واقعی را مستقیم به کارخانه کشمش وصل می کند تا بدون واسطه محصول خود را خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما