کارخانه تولید و بسته بندی کشمش طلایی پلویی

مشتریان گرامی کارخانه تولید و بسته بندی کشمش طلایی پلویی این مجموعه در منطقه ملکان استان آذربایجان شرقی قرار دارد که جهت سفارش عمده و جزیی برای بازار داخل و صادرات می توانید با بخش فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

کارخانه تولید و بسته بندی کشمش طلایی پلویی

کشمش طلایی پلویی کارخانه

کشمش طلایی پلویی

کشور ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع کشمش طلایی در دنیا به شمار می رود که همه ساله مقادیر زیادی از این محصول علی رغم تحریم های بین المللی به سرتاسر دنیا صادر می شود.

بیشتر تجار و شرکت های بازرگانی چه در داخل و چه خارج از کشور دنبال صادرات کشمش طلایی ایران می باشند زیرا که از نظر کیفیتی بی نظیر و منحصر به فرد می باشد و خریداران زیادی در کشورهای مختلف دارد

کشمش طلایی پلویی در مناطقی از ایران مانند ملکان و بناب و مراغه آذربایجان شرقی و ملایر همدان تولید ، فراوری و بسته بندی می شود که معمولاً تولید انگور و تبدیل آن به کشمش توسط باغدار و بقیه کارهای شستشو ، تمیز و پاک کردن ، سورت و روغن زنی و کارتون کردن در کارخانه انجام می شود البته در کشورهای پیشرفته تمام کارهای تولید کشمش از صفر تا صد در کارخانه و به کمک دستگاه مایکروفر بزرگ و سورتینگ انجام می شود.

در تولید کشمش طلایی از مایع تیزاب برای خشک کردن سریع انگور و به عنوان ماده نگهدارنده و همچنین از دود گوگرد برای طلایی کردن رنگ کشمش استفاده می شود لذا بستر صادراتی بودن این محصول از لحاظ اینکه ماندگاری بالایی دارد و در طول سال موجود می باشد فراهم می شود.

لازم به ذکر است که کشمش طلایی تولید شده در ملکان آذربایجان به لحاظ کیفی بسیار مرغوب و اعلا نه تنها در ایران بلکه در سطح بین المللی شناخته شده می باشد.

بسته بندی کشمش طلایی

 کارخانه تولید و بسته بندی کشمش طلایی پلویی

این مجموعه کارخانه تولید و بسته بندی کشمش طلایی پلویی یا گلدن در منطقه ملکان استان آذربایجان شرقی دارد که ظرفیت تولید و سورت روزانه 20 تن کشمش به صورت دو شیفت را داشته و سابقه صادرات کشمش به کشورهای عربی ، افریقایی و اورپا را دارد.

در مورد بسته بندی کشمش طلایی در کارخانه نیز می توان گفت که آخرین عملیات در کارخانه روی کشمش بوده و برای صادرات معمولاً از کارتون های با وزن  3 ، 5 و 10 کیلویی به صورت خالص ، لیبل دار و شیرینگ شده استفاده می شود.

 

طرح ، برند و لیبل درج شده روی بسته بندی کارتون می تواند طبق نظر مشتری طراحی گردد که اصطلاحاً کلیشه نامیده می شود که بایستی قبل از سفارش کشمش این عملیات در کارتون سازی زیر نظر این مجموعه انجام شود که بسته به مقدار سفارش زمان آن متغیر می باشد.

مشتریان صادراتی می توانند برای سفارش و بازدید از ظرفیت کارخانه تولید و بسته بندی کشمش طلایی این مجموعه با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته تا ایشان برنامه ریزی لازم برای آن را داشته باشد و در نهایت بتواند همکاری صادقانه و شفاف را برای تامین نیاز خریداران محترم را فراهم کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما