صادرات مستقیم کشمش پلویی ایران

در این مجموعه صادرات مستقیم کشمش پلویی ایران در انواع طلایی و تیزابی و آفتابی بدون واسطه از کارخانه کشمش انجام می شود تاجران و شرکت های بازرگانی برای تامین نیاز خود می توانند با بخش فروش کارخانه از طریق این وب سایت ارتباط بگیرید.

صادرات مستقیم کشمش پلویی ایران

تولید انواع کشمش پلویی در ایران

صادرات کشمش پلویی

از بهترین محصولات صادراتی ایران در حوزه کشمش می توان به انواع کشمش پلویی اشاره کرد که در طیف رنگی طلایی ، قهوه ای و سیاه و دو نوع بی دانه و دانه دار تولید می شود این محصولات در مراکز مختلفی در ایران برداشت می شود که سطح کیفیت آنها متفاوت می باشد.

کشمش پلویی طلایی با عناوین کشمش انگوری ، گلدن و کالیفرنیایی برند ویژه منطقه ملکان ، بناب و مراغه استان آذربایجان شرقی با کیفیت سوپر و ممتاز که جزو لوکس ترین و محبوب ترین کشمش صادراتی ایران شمرده می شود البته در این منطقه کشمش تیزابی رنگ روشن و خرمایی نیز تولید می شود که مثل نوع طلایی زیاد برند نیست.

کشمش تیزابی یا سلطانا در دو نوع دانه دار و بی دانه و رنگ های قهوه ای روشن و خرمایی برند صادراتی مناطق تاکستان قزوین و ملایر همدان می باشد که معمولاً کشمش ملایر ارزان تر از کشمش تاکستان می باشد که این اختلاف قیمت را می توان در حساسیت باغداران تاکستانی در تولید کشمش با کیفیت و دقت بالای کارخانجات در حذف غوره از بار اصلی و سورتینگ دقیق کشمش دانست.

کشمش پلویی آفتابی معروف به کشمش سیاه در دو سایز ریز و درشت که معمولاً سایز ریز به اندازه زیر 10 میل می گویند که در عرف بازار به این محصول کشمش پلویی می گویند و بیشتر مردم از این نوع استفاده می کنند و نوع درشت نیز که به اسم خوراکی معروف شده است به کشمش سایز بالای 10 میل گفته می شود این محصول برند مخصوص منطقه تاکستان ، نرجه و اسفرورین استان قزوین می باشد.

صادرات کشمش ایران

صادرات مستقیم کشمش پلویی ایران

این مجموعه با طراحی سایت های تخصصی کشمش به دنبال این است که مشتریان واقعی صادراتی در سرتاسر دنیا با محصولات آن آشنا شوند و اطلاعات لازم را در این زمینه به دست آورند و در ادامه نیز می توانند با واحد فروش کارخانه مستقیم وارد مذاکره و مصاحبه شوند و در صورت کسب رضایت و تایید قیمت بدون واسطه از کارخانه سفارش خود را ثبت نماید.

 

در مورد بسته بندی انواع کشمش پلویی ایران می توان گفت که برای بازار داخل معمولاً از کارتون های 9 کیلویی استفاده می گردد اما برای صادرات ممکن است از کارتون های 5 یا 10 کیلویی دارای طرح و لیبل سفارش داده شده که 5 لایه ضخیم و مستحکم است استفاده شود و برای امینت بالا نیز عملیات شیرینگ انجام می شود تا در طول مسیر از هم نپاشد و بار دچار آسیب نشود.

تاجرانی که دنبال صادرات مستقیم کشمش پلویی ایران می باشند توصیه می شود که با کارخانه معتبر و دارای ظرفیت بالای تولید و مجهز به انواع دستگاه های سورینگ قرار داد و تفاهم نامه ببندند که در تمام طول سال امکان تامین محصول با کیفیت وجود داشته باشد این مجموعه می تواند در این زمینه به این دوستان یاری رساند برای اثبات این امر آنها می توانند ضمن هماهنگی با مدیر فروش کارخانه از تمام مواردی که گفته شد بازدید کنند و با اطمینان خاطر نسبت به سفارش خود اقدام نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما