مرکز تولید کشمش تیزابی صادرات

این مجموعه مرکز تولید کشمش تیزابی صادرات با بهترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب مستقیم از کارخانه فرآوری و بسته بندی کشمش می باشد مشتریان گرامی می توانند برای سفارش به صورت حضوری و غیر حضوری با بخش فروش مجموعه وارد مذاکره شوند.

مرکز تولید کشمش تیزابی صادرات

تولید کشمش تیزابی

تولید کشمش تیزابی

کشمش تیزابی یا به اصطلاح سلطانا فراوان ترین کشمش تولید شده در ایران در دو نوع هسته دار و بدون هسته که برای فروش جهت بازار داخل و صادرات در حجم بالایی تولید و عرضه می شود در سال های اخیر با توجه به افزایش صادرات جهش خوبی در تولید این کشمش صورت گرفته و باغداران به اهمیت این محصول پی برده اند.

این کشمش در اکثر مناطق مهم تولید کننده کشمش به دست می آید که از مهم ترین این مراکز می توان به تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، بناب و ملکان آذربایجان نام برد البته مناطقی دیگر نظیر قوچان و درگز خراسان ، ابهر زنجان و اراک  و بوانات شیراز این محصول را تولید می کنند ولی برند نیستند و حجم برداشت سالیانه آنها کمتر می باشد.

کیفیت کشمش تیزابی در مناطق مختلف متفاوت می باشد اگر دنبال جنس مرغوب و اعلا هستید قطعاً بایستی کشمش تاکستان را سفارش دهید و بقیه مناطق نظیر ملایر ، ملکان و قوچان کیفیت پایین تری دارند و بالطبع قیمت ارزان تری به همراه دارند که برای شما سودمند خواهد بود البته این بسته به بازار مورد نظر شما دارد که چه جنسی بیشتر برد دارد و توان خربد مردم در حد باشد.

کشمش تیزابی پس تولید به صورت فله همراه با چوب و دم در کیسه به کارخانه فرآوری انتقال داده می شود که پس از شستشو و تمیز کردن وارد خط سورت شده که به وسیله دستگاه سورتینگ لیزری از لحاظ رنگ و اندازه درجه بندی می شود و سپس روغن خورده و در انتها در کارتون های مد نظر مشتری بسته بندی و روانه بازار می شود.

کشمش تیزابی صادرات

مرکز تولید کشمش تیزابی صادرات

این مجموعه به عنوان یک مرکز تولید کشمش تیزابی صادرات می باشد که شما می توانید به صورت مستقیم از تجارب و تخصص آن برای تامین کشمش خود چه برای بازار داخل و چه صادرات استفاده کنید.

در مورد بسته بندی کشمش تیزابی برای بازار داخل معمولاً از کارتون 9 کیلویی که 500 گرم آن وزن کارتون می باشد استفاده می گردد ولی برای صادرات از کارتون های 5 لایه با وزن 10 کیلویی به صورت خالص دارای لیبل و شرینگ شده اسفاده می گردد در مورد کیفیت کشمش این مجموعه نیز باید گفت که برای بازار داخل و صادرات هیچ تفاوتی وجود ندارد.

این مجموعه در کنار تولید کشمش تیزابی طلایی و خرمایی محصولات دیگری مانند کشمش سبز و زرد قلمی ، کشمش گلدن طلایی ، کشمش آفتابی و انواع مویز را نیز عرضه می کند تا نیاز اکثر مشتریان را تامین کند برای ارتباط با این مجموعه با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط بگیرید تا اطلاعات لازم را کسب نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما