عرضه کشمش آفتابی صادراتی ایران

عرضه کشمش آفتابی صادراتی ایران که به صورت کاملا طبیعی و ارگانیک تولید می شود و جزء بهترین و با کیفیت ترین کشمش های ایران می باشد در این مجموعه انجام شده که پس تولید ، فراوری و بسته بندی و در بازار داخل و خارج از کشور توزیع و پخش می شود.

عرضه کشمش آفتابی صادراتی ایران

کشمش آفتابی ایران

 کشمش آفتابی صادراتی

کشور ما در زمینه تولید انواع کشمش و مویز بخصوص کشمش آفتابی در دنیا سرآمد بوده و به عنوان قطب تولید این محصولات شناخته شده که هر ساله هزاران تن کشمش آفتابی مرغوب تهیه و به خوبی نیاز مشتریان را در بازار های داخلی و خارجی تامین می کنند.

کشمش آفتابی بهترین کشمش درجه یک که بسیار خوش طعم و دل نشین می باشد. این نوع کشمش با نور مستقیم خورشید خشک شده و کاملا طبیعی ، ارگانیک و خالص بوده و هیچ گونه مواد افزودنی مانند تیزاب و گوگرد به آن اضافه نشده است این نوع کشمش چون به رنگ تیره می باشد در کنار برنج همراه با پخت غذا نیز می توان مورد استفاده قرار داد همچنین آن را باید در جای خشک و سرد نگهداری کرد تا سالم بماند به هیچ وجه باعث کرم افتادگی نشود.

کشمش آفتابی صادراتی و با کیفیت شاخصه هایی دارد که برای تشخیص آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. کشمش دارای ظاهری یکدست از نظر رنگ و اندازه که درشت و گوشتی باشد.
  2. کشمش نرم ، تازه و امسالی باشد.
  3. نداشتن آفت ، خرابی و کرم زدگی کشمش
  4. داشتن رایحه مطلوب و خوشایند و مزه شیرین
  5. ماده افزودنی به آن اضافه نشده باشد که در نتیجه سطح کشمش حالت چرب و براق ندارد.
از مهم ترین مراکز تولید کشمش آفتابی می توان به تاکستان قزوین ، ملکان و بناب آذربایجان ، ملایر همدان و مناطقی ازاستان فارس اشاره کرد که بیشتر مصرف آن به واسطه تولید طبیعی و ارگانیک در بازار داخل بوده و برای صادرات به اورپا نیز استفاده می شود ولی بایستی آنالیز و آزمایش های باقیمانده درصد سموم و گوگرد را پاس کند تا بتواند مجوز ورود به آن کشورها را بگیرد.

عرضه کشمش آفتابی

عرضه کشمش آفتابی صادراتی ایران

این مجموعه در عرضه کشمش آفتابی صادراتی ایران و دیگر انواع کشمش و مویز به صورت تخصصی و حرفه ای فعالیت دارد که سفارش این محصولات در حجم بالا و با کیفیت ممتاز برای مشتریان عمده در سراسر کشور به راحتی امکان پذیر است و خریداران می توانند با اطمینان خاطر و جهت کسب اطلاعات بیشتر با مدیر فروش کارخانه کشمش ارتباط گرفته تا ایشان ضمن راهنمایی و مشاوره سفارش را ثبت و محصول درخواستی را در سریعترین زمان ارسال و جلوی درب منزل آن را تحویل دهند.

برای سفارش و خرید کشمش آفتابی به صورت عمده می توانید به صورت غیرحضوری و اینترنتی نیز عمل کنید به این صورت که به سایت های این مجموعه مراجعه کرده و ضمن مطالعه مقالات سفارش خود را آنجا ثبت کرده تا همکاران ما در بخش فروش با شما تماس و سفارش شما را در کوتاه ترین زمان ممکن آماده و برای شما ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما