فروش کشمش سیاه بیدانه در بازار

فروش کشمش سیاه بیدانه و انواع آن را می توانید مستقیم از کارخانه تولید و بسته بندی این مجموعه واقع در تاکستان تهیه کنید برای خرید فقط کافی است با واحد فروش کارخانه در این سایت ارتباط بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش کشمش سیاه بیدانه در بازار

کشمش سیاه و انواع آن

کشمش سیاه بیدانهکشمش سیاه بیدانه

کشمش سیاه یکی از انواع کشمش که بیشتر به صورت طبیعی و در معرض نور خورشید خشک شده و رنگ آن سیاه و مشکی می باشد که بازار پرمصرفی در صنایع غذایی مانند کیک و کلوچه و شیرینی و به عنوان طعم دهنده در دسر و بستنی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

محصولات مربوط به این خانواده در کشور ما به 2 صورت زیر می باشد :

1- کشمش پلویی آفتابی : با رنگی متمایل به سیاه که ریزترین نوع کشمش در ایران به شمار می رود.

2- کشمش مویز : این محصول به رنگ های قرمز و سیاه تولید شده که محصول مد نظر رنگ سیاه آن می باشد.

 

کشمش پلویی آفتابی محصولی با کیفیت که قطب تولید آن تاکستان و شال استان قزوین بوده و به لحاظ عدم استفاده از مواد افزودنی مانند گوگرد در تولید آن مشتریان زیادی در کشورهایی اورپایی معتبر مانند آلمان و همچنین کانادا و استرالیا به خود جذب کرده است.

 

کشمش مویز سیاه در انواع دانه دار و بیدانه دارای خواص مقوی و کامل ، اندازه درشت و گوشتی بوده که بیشتر به دو روش افتاب خشک و سایه خشک تولید شده و با این وجود ارزش غذایی و خواص خود را از دست نمی دهد البته نوعی دیگر از مویز سیاه نیز وجود دارد که از کشورهای افغانستان و ازبکستان به نام مویز افغان و ازبک به کشور وارد می شود که بدون هسته ، درشت و طعمی فوق العاده و دلنشنین دارند.

فروش کشمش سیاه

فروش کشمش سیاه بیدانه در بازار

در شرایط کنونی کشور متاسفانه بیماری کرونا و تبعاتش از یک طرف و تحریم های مالی و اقتصادی آمریکا از طرف دیگر باعث ایجاد تورم و گرانی بی سابقه ای در بازار گذشته و توان خرید مردم را خیلی پایین آورده و صادرات محصولات ایرانی را به نصف کاهش داده است و محصول کشمش نیز متاثر از این شرایط قرار گرفته و بازار داخلی آن با اینکه در آغاز فصل جدید هستیم زیاد رونق ندارد و امید است که با فراوانی محصول در ادامه شاهد فروش بیشتر این محصولات در داخل و بحث صادرات باشیم.

 

با وجود شرایطی که عرض شد ولی برای رونق بیشتر بازار کشمش همه باید دست به دست بدهیم تا از این شرایط بحرانی خارج شویم این مجموعه فروش کشمش سیاه بیدانه و دیگر محصولات را با کیفیت و قیمتی مناسب برای بازار داخل عرضه می کند فقط کافی است با مدیر فروش این مجموعه در این سایت ارتباط بگیرید تا ضمن مشاوره و استعلام قیمت نیاز شما تامین شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما