فروش کشمش ارزان قیمت کاشمر

در این مجموعه امکان فروش کشمش ارزان قیمت منطقه کاشمر به صورت عمده و جزئی مستقیم از تولید به مصرف وجود دارد این محصولات به صورت بسته بندی کارتونی و فله ای در کیسه و گونی برای مشتریان قابل عرضه می باشد برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با بخش فروش کارخانه تماس بگیرید.

فروش کشمش ارزان قیمت کاشمر

تولید انواع کشمش در کاشمر

فروش کشمش کاشمر

منطقه کاشمر و خلیل آباد به عنوان یکی از قطب های مهم کشمش در شمال شرق کشور به شمار می رود که انواع کشمش قلمی را در کیفیت های متنوع برای فروش در بازار داخل و صادرات تولید می کند.

مهم ترین انواع کشمش قلمی منطقه کاشمر شامل موارد زیر می باشد :

  1. کشمش سبز که به آن کشمش پیکامی و آجیلی نیز می گویند.
  2. کشمش زرد یا طلایی که به آن کشمش دودی گفته می شود.
  3. کشمش آفتابی
  4. مویز هسته دار
باغداران این منطقه در تیرماه انگور را می چینند که این انگورها صرفاً جهت تازه خوری استفاده می شود اما انگوری که برای تبدیل به کشمش است در مرداد چیده می شود و به روش سایه خشک در اتاق های مخصوص که به نام خانه کشمشی معروف است تهیه می شود در ضمن در هیچ منطقه دیگری در ایران چنین روشی برای تولید کشمش استفاده نمی شود.

در خانه کشمشی انگورها را پس از تیزاب زنی روی سیم های مفتولی به صورت افقی نسبت به زمین آویزان می کنند تا خشک شوند در ادامه به صورت فله همراه با دم و چوب و شاخه به کارخانه برده و آنجا کارهایی نظیر دم کنی ، سورتینگ لیزر و بسته بندی انجام می شود.

گفتنی است انگورهایی که از خوشه جداشده و دانه دانه شده یا در خانه کشمشی روی زمین ریخته را باغداران جمع آوری کرده و روی زمین در آفتاب خشک می کنند محصول نهایی تبدیل به کشمش و یا مویز می شود که لحاظ قیمتی از محصول نهایی ارزان تر است.

فروش کشمش ارزان

فروش کشمش ارزان قیمت

در این مجموعه انواع کشمش ارزان قیمت یا در واقع بهتر است بگوییم با قیمت کف کارخانه با مناسب ترین نرخ برای مشتریان عرضه می شود و قابلیت ارسال به سراسر کشور با شرکت های باربری در کمترین زمان ممکن امکان پذیر شده است.

 

فروش کشمش ارزان قیمت این مجموعه مستقیم از کارخانه کشمش به صورت بسته بندی کارتونی 5 و 10 کیلویی صورت می گیرد البته مشتریانی هم که دنبال بسته بندی فله ای در کیسه و گونی 30 یا 25 کیلویی هستند این هم امکان پذیر شده است که محصول فله هم به صورت ناپاک همراه با دم و چوب و هم به صورت تمیز و پاک شده موجود می باشد.

گفتنی است که حداقل سفارش از این مجموعه 100 کیلو می باشد آن هم به قیمت عمده برای مشتری های تازه کار می تواند یک امتیاز تلقی شود کافی است با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته تا تصاویر و فیلم از محصولات برای شما ارسال گردد و در صورت تایید می توانید به صورت حضوری و یا غیرحضوری خرید خود را تکمیل کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما