نمایندگی فروش بهترین کشمش آفتابی کاشمر

این مرکز نمایندگی فروش بهترین کشمش آفتابی کاشمر مستقیم از کارخانه کشمش را در اختیار دارد که این محصولات را به صورت پاک و فرآوری شده و یا فله همراه با دم و چوب در بسته بندی کارتونی و کیسه ای عرضه می کند مشتریان برای خرید با بخش فروش مجموعه در این سایت ارتباط بگیرند.

نمایندگی فروش بهترین کشمش آفتابی کاشمر

کشمش آفتابی تولید کاشمر

 کشمش آفتابی کاشمر

منطقه کاشمر معروف به ترشیز با 12000 هکتار تاکستان انگوری از مراکز مهم تولید کشمش در استان خراسان رضوی محسوب می شود که محصولات آن مشتریان زیادی در بازار داخل و صادرات به خود جذب کرده است.

مهم ترین محصولات کاشمر کشمش سبز و زرد قلمی ، کشمش آفتابی و مویز می باشد که بحث ما در مورد نوع آفتابی می باشد این محصول در دو نوع هسته دار و بدون هسته و به صورت قلمی و کشیده بوده که در معرض نور آفتاب روی زمین تولید می شود.

کشمش آفتابی کاشمر پس از تولید در کیسه و گونی جمع آوری می شود و بعد با استفاده از دستگاه سورتینگ فرآوری می شود و ضایعات آن جداسازی می شود و برای مصارف خوراکی و همچنین صنعتی نظیر تولید الکل ، سرکه ، شیره مورد استفاده قرار می گیرد.

البته عرضه کشمش آفتابی تولید کاشمر بیشتر برای مصارف صنعتی که در بالا اشاره شد در بازار به فروش می رود مشتریان  خواستار محصولی می باشند که گوگرد و روغن نخورده و دارای شهد و شیرینی بالا و پر گوشت باشد که این محصول چنین خصوصیاتی را دارد.

 این مجموعه بهترین کشمش آفتابی کاشمر را به صورت تمیز و پاک شده و یا فله همراه با گرد ، خاک و چوب در بسته بندی کارتون 10 کیلویی و کیسه های 30 کیلویی به مشتریان ارائه می کند. البته در کنار این محصول در این مرکز کشمش آفتابی تاکستان و بوانات فارس نیز قابل عرضه می باشد. 

بهترین کشمش آفتابی

نمایندگی فروش بهترین کشمش آفتابی

مشتریانی که قصد خرید کشمش آفتابی را دارند می توانند از این مجموعه نیاز خود را تامین کنند کافی است با مدیر فروش کارخانه برای استعلام قیمت و سفارش ارتباط بگیرند نکته قابل توجه اینکه در موقع ارتباط تلفنی با بخش فروش بیان بفرمایید که این کشمش را برای چه کاری در نظر دارید تا راهنمایی لازم به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

 

**** قیمت فروش بهترین کشمش آفتابی در این مجموعه در اواخر آبان ماه 1400 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش آفتابی پاک شده کاشمر کیلویی                   17500 تومان
  2. کشمش آفتابی فله و ناپاک کاشمرکیلویی                  16500 تومان
  3. کشمش آفتابی مخلوط با طلایی و سبزه کیلویی          16500 تومان
  4. کشمش آفتابی پلویی تاکستان در کارتون 9 کیلویی      330000 تومان
  5. کشمش آفتابی بوانات کیلویی                                  20000 تومان

این مجموعه به عنوان نمایندگی فروش کشمش با قیمت مناسب مستقیم از کارخانه عرضه کننده انواع کشمش آفتابی می باشد که محصولات خود را از طریق شرکت های باربری و حمل و نقل در کوتاه ترین زمان ممکن در سراسر ایران پخش می کند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما