صادرات کشمش تیزابی عمده به قیمت روز

این مجموعه صادرات کشمش تیزابی عمده را اعم از پلویی و آفتابی با بهترین کیفیت ممکن و قیمت روز مستقیم از کارخانه عرضه می کند تاجران می توانند انواع این محصولات را برای صادرات به صورت فرآوری و بسته بندی شده خریداری کنند.

صادرات کشمش تیزابی عمده به قیمت روز

کشمش تیزابی در ایران

 کشمش تیزابی عمده

کشمش تیزابی یا در اصطلاح کشمش سلطانا فراوان ترین محصول تولیدی ایران برای فروش در بازار داخل و صادرات تلقی می شود که مهم ترین مراکز تولیدی آن تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، بناب و ملکان آذربایجان و قوچان خراسان می باشد که در سطح وسیع این محصول را تولید و فرآوری می کنند.

منطقه تاکستان قزوین به خاطر قند بالای محصولات از یک طرف و مهارت باغداران منطقه در نوع گوگرد زنی به محصول از طرف دیگر باعث شده کشمش تیزابی آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد و از محصولات ملایر ، قوچان و ملکان خوش رنگ تر باشد. البته باید ذکر شود که قیمت این محصول با این کیفیت و خوش رنگ نسبت به سایر مناطق بالاتر می باشد.

 

**** در این مجموعه سعی شده انواع کشمش تیزابی طلایی و خرمایی رنگ تاکستان را با بهترین گرید ممکن و بسیار خوش رنگ برای بازار داخل و صادرات آماده و بسته بندی کنند که برای رسیدن به این هدف بایستی بار فله مرغوب از باغدار خریداری شده  و همچنین برای حذف غوره و کشمش های پوچ دقت دستگاه غوره گیر به بالاترین حد ممکن برده  و از سوی دیگر عملیات سورت کردن کشمش دو بار انجام شده تا محصول مورد نظر به دست آید.

قیمت بهترین کشمش تیزابی طلایی تاکستان برای صادرات در دی ماه 1399 کیلویی 27000 تومان و همچنین کشمش تیزابی بدون گوگرد یا خرمایی رنگ کیلویی 24000 تومان درب کارخانه این مجموعه به فروش می رسد در صورتی که نرخ کشمش تیزابی رنگ روشن ملکان کیلویی 25000 تومان بوده که با مشاهده دو محصول مسلماً این تفاوت قیمت را پی خواهید برد.

صادرات کشمش تیزابی

صادرات کشمش تیزابی عمده به قیمت روز

مجموعه محصولات لعل تاک با راه اندازی چندین وب سایت آموزشی بستری را فراهم کرده تا مشتریان مستقیم با شرکت تولیدی کشمش ارتباط گرفته و در نتیجه دلال و واسطه حذف شده و خریداران می توانند با مدیر فروش کارخانه هماهنگ کرده و سفارش خود را چه به صورت حضوری برای تناژ بالا یا غیرحضوری ثبت کرده تا نیازشان تامین گردد.

 

**** این مرکز در کنار صادرات کشمش تیزابی عمده تاکستان انواع کشمش پلویی طلایی ملکان ، کشمش پلویی آفتابی ، کشمش سبز و طلایی کاشمر و انواع مویز را نیز به صورت حرفه ای تحت پوشش قرار داده تا بتواند نیاز اکثر مشتریان صادراتی را که درخواست انواع کشمش ایرانی را دارند با کیفیت مطلوب و به قیمت روز تامین کند.

نرخ محصولات عرضه شده این مجموعه قیمت کف بازار کارخانه کشمش می باشد که خریداران عزیز می توانند استعلام قیمت از سایر واحدهای تولیدی داشته باشند و بعد خودشان مقایسه کنند البته بحث کیفیت را نیز حتماً مورد توجه قرار دهند برای اثبات این موضوع نیز می توانند به کارخانه کشمش این مجموعه تشریف بیاورند و از نزدیک کیفیت و روند فرآوری محصول را مشاهده کنند تا با خیال آسوده و اطمینان خاطر سفارش خود را ثبت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما