شرکت تولیدی کشمش طلایی کاشمر

شرکت تولیدی کشمش طلایی کاشمر محصولات با کیفیت را مستقیم از کارخانه کشمش برای مشتریان داخلی و صادراتی ارسال می کند برای سفارش می توانید با مدیر فروش مجموعه هماهنگ کنید.

شرکت تولیدی کشمش طلایی کاشمر

کشمش طلایی کاشمر

 کشمش طلایی کاشمر

منطقه کاشمر و خلیل آباد توابعی از استان خراسان رضوی با محصولاتی منحصر به فرد مرکز تولید انواع کشمش سبز و طلایی قلمی در ایران می باشد که جایگاه بالایی در فروش و صادرات کشمش به خود اختصاص داده است.

بهترین محصول صادراتی کاشمر کشمش سبز و طلایی می باشد که عمده مشتریان از کشورهایی پاکستان و افغانستان بوده که با حضور در کارخانجات کشمش منطقه نسبت به خرید اقدام می کنند و خودشان کارهای مربوط به ترخیص و حمل و نقل را انجام می دهند که دردسر و مشکلات مزرهای دیگر کشور را ندارد.

شرکت تولیدی کشمش طلایی و سبز این مجموعه در منطقه کاشمر قرار دارد که دارای دستگاه های سورتینگ لیرزی بروز بوده تا بتواند کشمش را از لحاظ اندازه و رنگ دسته بندی کرده و کیفیت آن را برای صادرات متناسب کند این کارخانه ظرفبت تولید روزانه 20 تن انواع این محصولات را دارد که بتواند برای صادرات حرفه ای عمل کند و رضایت مشتریان را با کیفیت مطلوب و بسته بندی استاندارد جلب نماید.

در تولید کشمش طلایی باغداران کاشمری با مهارت و تخصصی که دارند از تیزاب و دود گوگرد به اندازه مجاز استفاده می کنند تا محصول خروجی با کیفیت و صادراتی گردد البته این محصولات به صورت فله همراه با دم و چوب در کیسه و گونی به کارخانه فرآوری انتقال و آنجا روی خط سورتینگ لیزری قرار گرفته و در انتها در کارتون های 5 و 10 کیلویی بسته بندی و شیرینگ می شود.

قیمت فروش کشمش طلایی صادراتی این مجموعه در کارخانه کشمش کاشمر امروز15 دی ماه 99 کیلویی 31000 تومان می باشد که به صورت لیبل دار و شیرینک شده در کارتون های 5 لایه  با وزن  10 کیلو خالص بسته بندی می شود.

شرکت تولیدی کشمش

شرکت تولیدی کشمش طلایی کاشمر

خریداران کشمش طلایی این امکان برای ایشان فراهم شده است که بتوانند در کارخانه این مجموعه حضور یابند و از نزدیک شاهد تولید و فرآوری محصولات در کارخانه بوده تا در صورت کسب رضایت نسبت به سفارش اقدام کنند مشتریانی که قصد خرید غیر حضوری دارند نیز می توانند با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر از طریق تماس تلفنی یا پیام رسان واتساپ ارتباط گرفته تا ارسال محصول در هر نقطه از ایران که باشد انجام شود.

این مجموعه علاوه بر شرکت تولیدی کشمش طلایی کاشمر چندین کارخانه در تاکستان ، ملکان و شیراز برای عرضه انواع کشمش تیزابی طلایی و خرمایی ، کشمش پلویی طلایی و آفتابی و انواع مویز تحت پوشش دارد که بتواند به صورت حرفه ای نیاز مشتریان داخلی و صادراتی را تامین نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما