کارخانه کشمش طلایی پلویی ملکان

کارخانه کشمش طلایی پلویی و نخود قرمز این مجموعه در منطقه ملکان از توابع استان آذربایجان شرقی قرار دارد اگر شما دنبال خرید محصول با کیفیت و قیمت مناسب هستید می توانید برای سفارش انواع کشمش صادراتی با واحد فروش کارخانه تماس بگیرید.

کارخانه کشمش طلایی پلویی ملکان

کشمش طلایی پلویی ملکان

 کشمش طلایی پلویی ملکان

کشمش طلایی پلویی ظاهری گرد ، بیضی و گوشتی دارد در ضمن بدون دانه ، شفاف و بسیار خوش رنگ و خوش طعم می باشد. که کشورهای عربی حوزه خلیج فارس مشتریان عمده آن می باشند. بادام درختی تواضع دارایب فروش بالایی برخوردار می باشند.

یکی از مناطق تاثیر گذار در حوزه صادرات کشمش ملکان می باشد که شاید برای خیلی از افراد این منطقه زیاد شناخته شده نباشد اما به خاطر کیفیت بالای کشمش  طلایی پلویی یا انگوری آن نه تنها تجار در داخل کشور بلکه همه کسانی که در کشورهای مختلف با کشمش سر و کار دارند آن را شناخته و اذعان دارند که محصولات این منطقه در دنیا بی نظیر است.

 

**** این مجموعه کارخانه تولید ، فرآوری و بسته بندی کشمش در ملکان دراختیار دارد که انواع کشمش طلایی پلویی و کشمش تیزابی این منطقه را در کارتون های 10 کیلویی خالص بسته بندی و شیرینگ و به کشورهای مختلف صادر می کند.

کشورهای عربی به تناسب بازاری که دارند محصول خاصی را خریداری می کنند لذا در صادرات باید به این نکته توجه کرد که آیا این نوع محصول در کشور مقصد خریداری دارد یا نه معمولاً کشورهای متمول عربی مانند قطر و امارات و عمان جنس با کیفیت که دارای آنالیزها و استانداردهای لازم باشد را خریداری می کنند اما کشورهایی نظیر عراق و سوریه محصول با کیفیت های مختلف را سفارش می دهند.

کارخانه کشمش طلایی

کارخانه کشمش طلایی پلویی صادراتی مجموعه

این مجموعه این امکان را برای مشتریان صادراتی فراهم آورده که با حضور خود در کارخانه کشمش ملکان بتوانند نیازشان را براورده کنند و در ضمن به خاطر محدودیت های کرونایی و شرایط پیش آمده این مجموعه می تواند نمونه محصول را به هر نقطه از ایران که هستید ارسال نماید و اگر نمونه مورد تایید شما قرار گرفت مطابق با همان نمونه هر چقدر که خواستید سفارش شما را تامین کند.

عرضه کشمش پلویی طلایی ملکان برای صادرات در این مجموعه نرخ آن در 23 آذر 99 کیلویی 33500 تومان می باشد. که مستقیم از کارخانه کشمش بارگیری و تحویل شما در هر کجا که خواستید داده خواهد شد.

کارخانه کشمش طلایی پلویی ملکان روزانه ظرفیت تولید 20 تن کشمش را داشته و شما می توانید یرای اطلاع از قیمت محصولات ، موجودی در انبار و نوع بسته بندی با جناب آقای رضا نادری فر مدیر فروش کارخانه کشمش هماهنگ کنید تا راهنمایی لازم را خدمت شما ارائه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما