سفارش کشمش زرد طلایی عمده

در این مجموعه مشتریان صادراتی گرامی می توانند سفارش کشمش زرد طلایی منطقه ملکان و بناب را به صورت عمده و تناژی با بهترین کیفیت ممکن داشته باشند برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش فروش کارخانه کشمش بناب و پاکت بسته بندی خشکبار در این سایت ارتباط بگیرید.

سفارش کشمش زرد طلایی عمده

کشمش طلایی در ایران

کشمش طلایی عمده

از لوکس ترین و محبوب ترین انواع کشمش  و نخود قرمز در سنندج صادراتی ایران می توان کشمش زرد طلایی را نام برد که به لحاظ کیفیت منحصر به فرد مشتریان زیادی در کشورهای همسایه شرقی و غربی ما دارد.

کشمش زرد طلایی در ایران در دو نوع پلویی و قلمی تولید ، فرآوری ، بسته بندی و صادر می شود.

کشمش پلویی طلایی با ظاهری بیضی شکل که به نام کشمش انگوری و کالیفرنیایی نیز معروف است در مناطقی نظیر ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی و ملایر استان همدان تولید می شود البته روش های تولید این مناطق با هم تفاوت دارد برای مثال در ملایر انگوری که به تیزاب آغشته شد و تبدیل به کشمش گردید را در درون سبد ریخته و به آن گوگرد می‌زنند اما در بناب و ملکان انگور را از بارگاه  روی سیم های مفتولی عمود بر زمین آویزان کرده سپس به آن گوگرد می زنند که در این صورت کشمش طلایی با کیفیت مرغوب و رنگ یکنواخت تر تولید خواهد شد.

کشمش قلمی طلایی با ظاهری کشیده و دراز فقط در منطقه کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی تولید می شود برای تولید آن انگور پیکامی را در اتاق های مخصوصی به نام خانه کشمشی با دیوارهای سوراخ دار پس از تیزاب زنی روی سیم های مفتولی به صورت افقی با ارتفاع حدود 50 سانتی متر از سطح  زمین قرار می دهند تا خشک شود البته فرایند گوگرد زنی نیز در حین خشک شدن انجام می شود تا رنگ کشمش آن طلایی گردد.

عمده صادرات کشمش زرد مربوط به نوع پلویی طلایی تولید شده در بناب و ملکان می باشد که کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا از مشتریان اصلی این محصول به شمار می آیند.

نحوه سفارش کشمش زرد طلایی

در این مجموعه انواع کشمش صادراتی اعم از طلایی ، تیزابی ، آفتابی و مویز تولید ، فرآوری و بسته بندی می شود که برای بازار داخل در کارتون های 5 و 9 کیلویی ناخالص و برای صادرات بسته به نظر مشتری از 3 تا 10 کیلویی خالص و شیرینگ شده آماده و بسته بندی می شود.

 

برای سفارش کشمش زرد طلایی عمده مخصوص صادرات مشتریان می توانند به دو شیوه سفارش خود را بدهند :

  1. تماس و هماهنگی با مدیر فروش مجموعه برای حضور در کارخانه و مشاهده خط تولید و محصولات از نزدیک
  2. شیوه غیرحضوری که ابتدا با مدیر فروش کارخانه تماس گرفته شود و سپس ایشان فیلم و عکس از محصولات از طریق واتساپ بفرستد و حتی نمونه فیزیکی نیز ارسال گردد و در نهایت اگر رضایت حاصل شد سفارش خود را ثبت نمایید.

در حال حاضر که در اواسط فروردین ماه 1401 قرار داریم قیمت سفارش کشمش زرد منطقه بناب به صورت عمده در بهترین کیفیت ممکن کیلویی 63000 تومان برای مشتریان جهت صادرات فاکتور می شود البته کیفیت درجه دو این محصول نیز کیلویی حدود 55000 تومان می باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما