خرید مستقیم کشمش ممتاز کارخانه

مشتریان گرامی برای خرید مستقیم کشمش ممتاز کارخانه اعم از طلایی ، تیزابی ، آفتابی و مویز می توانید با مجموعه تولیدی محصولات لعل تاک که عرضه این محصولات را د ر بازار داخل و صادرات انجام می دهد ارتباط بگیرید.

خرید مستقیم کشمش ممتاز کارخانه

کشمش ممتاز کارخانه

کشمش ممتاز کارخانه

 

ایران کشوری با پتانسیل بالا در زمینه تولید انواع کشمش ممتاز می باشد که به لحاظ کیفیت ممتاز فروش بالایی در بازارهای جهانی دارد و در همین راستا همه ساله شرکت های بازرگانی خارجی بسیاری جهت عقد قراردادهای سنگین با کارخانجات کشمش به ایران می آیند و کمک زیادی به رونق فروش این محصول چه برای باغدار و چه کارخانه دار فراهم می کنند.

در مورد تولید انواع کشمش 50 درصد کارهای ابتدایی به دست باغدار و کشاورز بوده که محصول را پس از تولید به صورت فله همراه با دم و چوب در کیسه برای فراوری تحویل کارخانه می دهد و 50 درصد بقیه کارها مانند تمیز و شستشو کردن ، سورتینگ ، روغن زنی و بسته بندی مطابق اصول استاندارد در کارخانه انجام می شود.

مهم ترین مراکر تولید کننده کشمش در ایران شامل موارد زیر می باشد :

  1. ملایر استان همدان
  2. بناب و ملکان استان آذربایجان
  3. تاکستان استان قزوین
  4. کاشمر، خلیل آباد و قوچان استان خراسان رضوی
  5. زنجان و ابهر استان زنجان
  6. بوانات و داراب استان فارس

 

**** در این مناطق انواع کشمش در رنگ های طلایی ، سبز ، قهوه ای ، سیاه و سرخ و در دو نوع هسته دار و بدون هسته تولید و مورد فراوری قرار می گیرد از بهترین انواع کشمش ممتاز کارخانه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

  1. کشمش پلویی طلایی یا گلدن
  2. کشمش تیزابی طلایی و خرمایی
  3. کشمش پلویی آفتابی
  4. کشمش سبز و زرد قلمی
  5. کشمش های آفتاب خشک فله ای
  6. کشمش سرکه ای یا ضایعات کشمش کارخانه
  7. انواع مویز سیاه ، سرخ بش ، ریش بابا ، فخری ، شانی و رطبی
  8. انواع مویز وارداتی افغان و ازبک

خرید مستقیم کشمش

خرید مستقیم کشمش ممتاز کارخانه

این مجموعه در زمینه تولید و فراوری انواع کشمش و مویز به صورت تخصصی و حرفه ای فعالیت دارد و برای تامین نیاز همه مشتریان چندین واحد تولیدی در مناطق ملکان ، کاشمر و شیراز دارد که ظرفیت و امکانات متناسب برای عرضه محصولات در بازار داخل و صادرات را دارا می باشد.

گفتنی است که در کیفیت کشمش ممتاز این مجموعه چه برای بازار داخل و چه صادرات هیچ تفاوتی وجود ندارد و اساساً فقط نوع بسته بندی است که فرق دارد لذا برای بازار داخل معمولاً از کارتون 5 و 9 کیلویی که وزن آن به صورت ناخالص است استفاده می شود اما برای صادرات از کارتون های حداقل 5 لایه و وزن 10 کیلویی خالص و دارای طرح و لیبل طبق درخواست مشتری و شیرینگ شده استفاده می گردد.

اگر قصد خرید مستقیم کشمش ممتاز کارخانه را دارید کافی است با مدیر فروش کارخانه کشمش به صورت تلفنی و یا در بستر پیام رسان واتساپ ارتباط برقرار کرده تا ضمن مشاوره رایگان اطلاعات لازم را در زمینه مورد نظر در اختیار شما قرار دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما