مرکز صادرات بهترین کشمش ملکان

این مجموعه مرکز صادرات بهترین کشمش ملکان اعم از انگوری و تیزابی با بهترین گرید ممکن و قیمت های ویژه می باشد که تاجران صادراتی می توانند سفارشات خود را با این مرکز تجربه کنند.

مرکز صادرات بهترین کشمش ملکان

بهترین کشمش ملکان

 بهترین کشمش ملکان

یکی از مهم ترین مراکز تولیدی کشمش در ایران ملکان و بناب از توابع آذربایجان شرقی می باشد که به خاطر نوع اقلیم و شرایط آب و هوایی خاصی که دارد بهترین نوع کشمش را تولید و صادرات می کند.

از بهترین انواع کشمش ملکان می توان به کشمش انگوری که به نام های کشمش پلویی طلایی ، گلدن و کالیفرنی شناخته می شود و همچنین کشمش تیزابی و آفتابی اشاره کرد که در دو سایز ریز و درشت موجود بوده و عمده خریداران آن کشورهای عربی می باشند

کشمش ملکان شفاف، خوش طعم ، بیدانه ، پرگوشت ، خوش رنگ می باشد و در اثر ماندن شکرک نمی زند و همه ساله حدود 800 کانتینر از این محصولات به کشورهای مختلف صادر می گردد.

باغداران ملکانی برای تولید کشمش انگوری که بهترین برند صادراتی ایران می باشد از تجربه و مهارت بالایی برخوردار می باشند و معمولاً از بارگاه یا بارانداز برای خشک کردن انگور سفید استفاده می کنند و سپس در کارخانه کشمش کارهای فراوری و بسته بندی آن انجام می شود. که برای بسته بندی امکان استفاده از کارتون های با وزن 3 ، 5 ، 10 کیلو خالص و به صورت شیرینگ شده و لیبل دار وجود دارد.

قیمت فروش بهترین کشمش ملکان برای صادرات در این مرکز در اولین روز زمستان 1399بدین ترتیب می باشد که نرخ کشمش پلویی طلایی کیلویی 33500 تومان و کشمش تیزابی روشن 25000 تومان و رنگ تیره 23000 تومان می باشد.

صادرات بهترین کشمش

مرکز صادرات بهترین کشمش ملکان

اگر دنبال یک مرجع و یا کارخانه معتبر برای صادرات هستید این مجموعه به عنوان مرکز صادرات بهترین کشمش ملکان می تواند به شما در تامین انواع کشمش کمک کند و این نوید را به مشتریان صادراتی می دهد که این عزیزان می توانند در کارخانه حضور یابند و سفارش خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

 

**** بعضی مشتریان صادراتی در تماس با مدیر فروش کارخانه درخواست دارند که نام شرکت و برند خودشان روی کارتون ها درج گردد که باید به این دوستان عرض کنیم این امکان در بسته بندی برای ایشان وجود دارد ولی از آنجایی که زمان چاپ و کلیشه و آماده شدن کارتون ها زمان بر و حدود سه هفته می باشد لذا باید از قبل این سفارش را به مدیر فروش اطلاع دهند تا زودتر اماده شود

این مجموعه کارخانه کشمش در ملکان با برند کشمش نمونه در اختیار دارد که محصولات صادراتی نظیر کشمش گلدن کالیفرنی و کشمش تیزابی را با کیفیت ممتاز و قیمت کف عرضه می کند لطفا جهت استعلام قیمت و مشاوره با بخش فروش کارخانه تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما