فروش کشمش گلدن کالیفرنی کارخانه

فروش کشمش گلدن کالیفرنی که در واقع همان کشمش پلویی طلایی می باشد از بهترین محصولات صادراتی ایران از منطقه ملکان و بناب آذربایجان می باشد که مستقیم از کارخانه کشمش این مجموعه ارسال می گردد برای هماهنگی بیشتر با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

فروش کشمش گلدن کالیفرنی کارخانه

کشمش گلدن کالیفرنی

 کشمش گلدن کالیفرنی

یکی از مهم ترین محصولات صادراتی ایران کشمش گلدن کالیفرنی بوده که قطب اصلی تولید کننده آن ملکان و بناب آذربایجان شرقی می باشد و همه ساله به کشورهای مختلف بالغ بر 800 کانتینر از این منطقه این محصول صادرات می شود.

کشمش گلدن کالیفرنی به نام هایی مانند کشمش پلویی طلایی ، انگوری ، کالیفرنیایی و در خارج از مرزهای ایران به نام GOLDEN RAISIN شناخته می شود از این محصول و در کنار آن کشمش سبز و طلایی قلمی تولید کاشمر ، انواع کشمش تیزابی و کشمش پلویی آفتابی به عنوان مهم ترین انواع کشمش صادراتی در ایران یاد می شود.

 

**** در تولید این محصول از مایع تیزاب و دود گوگرد استفاده می شود و انگور آن را نیز در بارگاه یا بارانداز به صورت عمود بر زمین قرار داده تا خشک شود و کشمش تولیدی به رنگ طلایی به دست بیاید اما عواملی مانند کیفیت انگورها ، مقدار دود گوگرد و خطای انسانی باغدار ممکن است باعث شود بار یک دست طلایی نشود و بیشتر مایل به سبزه باشد به طور کلی در یک کانتینر بار طلایی حدود 5 درصد آن احتمالاً رنگ آن متمایل به سبزه خواهد بود.

کشمش گلدن کالیفرنی ملکان ویژگی هایی مانند رنگ طلایی شفاف ، گوشتی ، بیدانه  و خوش طعم دارد که عمده خریداران آن کشورهای عربی می باشد که در بسته های کارتونی 5 و 10 کیلویی خالص و سلفونی کوچک 1 و 2 کیلویی با طرح ، برند و دارای لیبل صادرات می شوند.

فروش کشمش گلدن کالیفرنی

فروش کشمش گلدن کالیفرنی کارخانه

صادرات کشمش گلدن کالیفرنی مشکلات و دردسرهای محصولات دیگر نظیر خرما و پسته را نداشته زیرا که ماندگاری بالا و تاریخ انقضای آن حدود دو سال بوده و برای ارسال آن نیز نیاز به کانتینرهای مخصوص یخچالی نمی باشد و از لحاظ مجوزات نیز سخت گیری که در مورد محصولات دیگر صورت می گیرد در مورد کشمش وجود ندارد.

 

**** این مجموعه فروش کشمش گلدن کالیفرنی کارخانه را برای مشتریان صادراتی را انجام می دهد که این عزیزان می توانند در کارخانه تولید و بسته بندی کشمش حضور یابند و نسبت به تامین نیاز خود اقدام کنند و همچنین اگر تمایل به سفارش غیرحضوری دارند امکان ارسال نمونه نیز وجود دارد که برای این منظور لطفا با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

قیمت فروش کشمش گلدن کالیفرنی برای صادرات مستقیم از کارخانه این مجموعه واقع در ملکان در 28 آذر 1399 در بسته بندی 10 کیلویی خالص و شیرینگ شده کیلویی 33500 تومان می باشد که با بهترین کیفیت ممکن عرضه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما