مرکز تولید کشمش ایرانی صادراتی

این مجموعه مرکز تولید کشمش ایرانی صادراتی در انواع طلایی ، تیزابی و آفتابی با بهترین کیفیت و بسته بندی شکیل می باشد که این محصولات را مستقیم از کارخانه کشمش برای مشتریان صادراتی عرضه می کنند لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش مجموعه ارتباط برقرار کنید.

مرکز تولید کشمش ایرانی صادراتی

کشمش ایرانی صادراتی

کشمش ایرانی صادراتی

کشمش ایرانی که از انواع انگورها تهیه می شود از خوش طعم ترین و دلنشین ترین خوراکی ها می باشد و به عنوان یک چاشنی و قندی طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد که طرفداران و مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد و به صورت عمده و جزئی عرضه می شود.

کشور ایران از بزرگترین تولیدکنندگان انواع کشمش و مویز در دنیا به شمار می رود که به خاطر نوع اقلیم های متنوع و شرایط آب و هوایی چهار فصلی که دارد توانسته با بهره گیری از علم روز بهترین و مرغوب ترین انواع کشمش را تولید و به بازارهای جهانی عرضه کند.

از مهم ترین خواص و مزایای کشمش ایرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد،

  1. تقویت حافظه و جلوگیری از ابتلا به آلزایمر و فراموشی
  2. بهبود عملکرد روده و معده به خاطر فیبر موجود در آن
  3. کمک استحکام استخوان ها به دلیل داشتن کلسیم
  4. جلوگیری از رشد سلولهای سرطانی به خاطر وجود آنتی اکسیدان موجود در آن
  5. کنترل قند خون
  6. کاهش کلسترول
  7. درمان کم خونی

 

از انواع کشمش ایرانی صادراتی که در مناطق مختلف ایران تولید می شود می توان به کشمش پلویی طلایی ، کشمش سلطانا یا تیزابی ، کشمش آفتابی ، کشمش سبز و زرد قلمی و انواع مویز را اشاره کرد که به روش های مختلف آفتاب خشک ، سایه خشک و تیزابی و حتی روش صنعتی در کارخانه به کمک دستگاه مایکروفر تولید ، فرآوری و در بسته بندی شکیل و مستحکم آماده و عرضه می شود.

کشمش ایرانی که برای صادرات انتخاب می شود باید از از نظر رنگ و اندازه یک دست و عاری از هرگونه ناخالصی باشد و از طرف دیگر نیز موجودی آن در طول زیاد و همچنین ماندگاری بالایی نیز داشته باشند.

تولید کشمش ایرانی

مرکز تولید کشمش ایرانی صادراتی

این مجموعه به عنوان یک مرکز و مرجع تولید کشمش ایرانی صادراتی با کیفیت مرغوب می باشد که کارخانه کشمش در مراکز تولیدکننده کشمش در اختیار دارد و مشتریان می توانند این مجموعه را یک شریک و همکار در تجارت خود انتخاب کرده و از تجارب آن بهره برده تا کشمش های سالم و مرغوب را به کشورهای مختلف صادر کنند.

 

**** این مجموعه برای آگاه سازی مشتریان در مورد انواع محصولات اقدام به راه اندازی چندین سایت نموده که خریداران محترم بتوانند اطلاعات زیادی را نسبت به انواع کشمش و مویز کسب کرده و اگر قصد سفارش داشتند می توانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرند و خرید خود را کامل کنند.

این مرکز کشمش ایرانی را به کشورهایی نظیر انگلیس ، مالزی ، اتیوپی ، عراق ، ترکیه ، عمان و افغانستان صادر کرده تا بتواند این محصولات را به بهترین بازارهای جهانی عرضه کرده و کمکی هم به اقتصاد کشور داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما